ZNMD

ZNMD Meme |  Did you know the first French fry was not cooked in France? Oh yeah? It was cooked in Greece | image tagged in memes,znmd | made w/ Imgflip meme maker
share
25,953 views 314 upvotes Made by foodcourtjudge 2 months ago
ZNMD memeCaption this Meme
Add Meme
Post Comment
Best first
26 Comments
reply
7 ups, 2m
KFC Colonel Sanders | IT'S GREACY LIKING GOOD. | image tagged in kfc colonel sanders | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2m
ZNMD Meme | what do you get when you throw a piano down a mining tunnel? dunno A FLAT MINOR | image tagged in memes,znmd | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 2m,
1 reply
Captain america elevator | WHAT DID THE BODYBUILDER EAT FOR BREAKFAST? WHAT? SHREDDED WHEAT | image tagged in captain america elevator | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 2m
reply
5 ups, 2m,
1 reply
The origins of the French fry have been traced back to Belgium, where historians claim potatoes were being fried in the late 1600s.
reply
1 up, 2m
reply
4 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
bruh dis one is old
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m
reply
1 up, 2m
reply
1 up, 2m
Reminds me of "Beakman's World," where they are talking about ancient Greece, and here comes Lester with a plate full of limp, nasty French fries and complains "I think that's what these fries were cooked in: Ancient grease!"
reply
1 up, 2m
Dude, you get points for posting this one.
reply
[deleted]
1 up, 2m
>:)
reply
2 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m
reply
2 ups, 2m
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
3 replies
reply
3 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m,
1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 2m
Yep. I got AndrewFinlayson and OlympianProduct on it, and they deleted her.
reply
3 ups, 2m
F**king bot. That's a dating site. Even that sentence doesn't sound legit. Go commit delete account.
reply
1 up, 2m
Flip Settings
memes
gifs
other
ZNMD memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
Did you know the first French fry was not cooked in France? Oh yeah? It was cooked in Greece
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback