Imgflip Logo Icon

Lol He disapproved it for no reason lol

Lol He disapproved it for no reason lol |  WHY DID MEMEMAKER_GAMER3 JUST; DISAPPROVE MY IMAGE ON FAKE_SWITCH_GAMES_AU STREAM? | image tagged in stream,imgflip,harassment,disapproval,unfeatured | made w/ Imgflip meme maker
237 views 9 upvotes Made by CreepyBloom 2 years ago in Everyones_A_Mod
43 Comments
5 ups, 2y,
1 reply
Grumpy Cat Blank Nut Button | RESUBMIT | image tagged in grumpy cat blank nut button | made w/ Imgflip meme maker
Check the image that was disapproved, you may be able to resubmit it to another Stream.
2 ups, 2y
Gotcha! Thanks for the support there!
4 ups, 2y,
1 reply
First Time Frieza | WAIT HOW DID I GET IN THIS NOTIFICATION | image tagged in first time frieza | made w/ Imgflip meme maker
2 ups, 2y,
1 reply
Yeah, sorry. Someone just disapprove my image on AU Stream. It's a long story. But every time it pops up, it tells you that someone is commenting the image and others.
0 ups, 2y,
1 reply
he hates HTF Does Not Want It At ALL!. Also There Is A Anti Stream About You.
0 ups, 2y
I know! I looked at it every time! They know that I'm a spy!
2 ups, 2y,
1 reply
Spongebob Ight Imma Head Out Meme | TOONZAINICKTOONSHTFADBZKAICREATO’S MEME | image tagged in memes,spongebob ight imma head out | made w/ Imgflip meme maker
2 ups, 2y
Yeah.
1 up, 2y,
1 reply
Hmmm...
0 ups, 2y,
1 reply
Any ideas? I just got helped by dat_boi_sonictiger.
1 up, 2y,
1 reply
I'm thinking
0 ups, 2y,
1 reply
Ok.
1 up, 2y,
1 reply
aye
0 ups, 2y,
1 reply
Yeah?
0 ups, 2y,
1 reply
Still thinking though
0 ups, 2y,
1 reply
You know what, forget it. Memegamer3_Animated did this to my image!
1 up, 2y,
3 replies
I see
0 ups, 2y,
1 reply
Yes!
1 up, 2y
Good.
0 ups, 2y,
1 reply
Yep.
1 up, 2y
Well, I wish more people would post in the stream of mine to do with hating J.B and Kpop
0 ups, 2y,
1 reply
Yep.
1 up, 2y
Time to promote it then?
1 up, 2y,
1 reply
I'm most likely gonna remove him as mod for that
1 up, 2y
Ok.
1 up, 2y,
1 reply
Maybe cause he thought since it's the same as the one below it just with a different color that he could?
0 ups, 2y,
1 reply
Hmm.. Wait. I know what you're thinking. That's why how the user is disapproving my image because it's the same thing. Someone helped me out.
1 up, 2y,
1 reply
That's my guess.....sometimes you get people like that who see the same image and think it's a repeat when it's not
0 ups, 2y
Right.
[deleted]
1 up, 2y,
1 reply
WOwo
0 ups, 2y
Yep.
[deleted]
1 up, 2y,
1 reply
How could a user disapprove an image that is of YOUR stream? Who is Mememaker_Gamer3?
0 ups, 2y,
1 reply
Sorry. Wrong name. It's Memegamer3_Animated who was doing that. That's a whole story.
[deleted]
1 up, 2y
:)
1 up, 2y,
1 reply
Just
0 ups, 2y,
1 reply
What is it? I got helped. That's all.
[deleted]
1 up, 2y
Okay
0 ups, 2y,
1 reply
Just a Clear FYI, Its better not to make an image and keep sending it to random streamers/streams, because i think everyone knows about it.
0 ups, 2y,
1 reply
Wdym?
0 ups, 2y,
1 reply
I am sure when you post things in streams, those people from those streams could be on the other streams and get annoyed that they see the same thing over and over again.
0 ups, 2y,
1 reply
Look, I have to make more memes. Wrap it up!
0 ups, 2y,
1 reply
NO!! thats not what i meant! Look, I recommend not making memes about the same user every time, THATS what i meant. Plus that that comment you posted is kinda bad, considering that this website might die soon.
0 ups, 2y
I'm not doing this! I'm still creating them.
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
WHY DID MEMEMAKER_GAMER3 JUST; DISAPPROVE MY IMAGE ON FAKE_SWITCH_GAMES_AU STREAM?
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback