Imgflip Logo Icon

Face reveal! The cringe is real

Face reveal!   The cringe is real |  HEY IMGFLIP | made w/ Imgflip meme maker
share
1,117 views 34 upvotes Made by IDKmyname... 2 years ago in all
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
138 Comments
reply
10 ups, 2y,
1 reply
Excited Cat Meme | THE MYSTERY IS GONE! | image tagged in memes,excited cat | made w/ Imgflip meme maker
You look so much like some of my relatives! You especially remind me of a cousin I had who was seriously my favorite person in the world! You have such a dear sweet face, I want to pinch your cheeks! 💖
reply
8 ups, 2y,
2 replies
Crying Because Of Cute Meme | THANK YOU SO MUCH NIXIE | image tagged in memes,crying because of cute | made w/ Imgflip meme maker
That actually means a lot...i was terrified to post this eek
reply
9 ups, 2y,
1 reply
Hiding Cat | ME WHEN CAMERAS ARE IN USE | image tagged in hiding cat | made w/ Imgflip meme maker
I understand your anxiety about posting your picture. I was afraid to post mine too. I did a little cut and paste job with Wednesday Addams to take the edge off.

I find the people who dislike their pics the most, tend to be more beautiful and genuine people. :)
reply
7 ups, 2y
Thank you so much Nixie. I feel a lot better now. And you're really beautiful, you shouldn't worry about cameras
reply
4 ups, 2y,
1 reply
You're actually quite pretty. The line of face that would make a great model for painting. A natural beauty. Don't listen to wolverines_ fan, he only gave you a seven because that's how many girls are here on imgflip. Lol
reply
4 ups, 2y,
1 reply
*kind of face. Not line. I hate my phone and the fact we can't edit comments.
reply
4 ups, 2y
thanks kate that's really kind, and I mean a seven is better than what i expected
reply
5 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y
reply
5 ups, 2y,
1 reply
Upvoted
reply
2 ups, 2y,
2 replies
yeah that's because you made amazing memes a long time ago, and still lol. And thank you for the upvote :)
reply
3 ups, 2y
reply
2 ups, 2y,
2 replies
You got an upvote and comment from THE Raydog? Dang.
reply
2 ups, 2y
lol i might have squealed a little becasue I'm pathetic
reply
1 up, 5m
I got a reply!
reply
5 ups, 2y,
1 reply
Awesome! No cringe here.
reply
3 ups, 2y
thanks spurs
reply
5 ups, 2y,
3 replies
reply
[deleted]
2 ups, 2y
You right thi
reply
[deleted]
2 ups, 2y
Tho*
reply
2 ups, 2y,
1 reply
i don;t even know lol thanks rhy
reply
3 ups, 2y,
1 reply
HA HA HA NOT REALLY THANKS THOUGH! :O)
reply
2 ups, 2y
reply
5 ups, 2y,
1 reply
Hey brat! You have the exact same eye color as me.
reply
4 ups, 2y,
1 reply
Who knows maybe we're brat siblings in blood [don't ask I dont know]
reply
4 ups, 2y,
1 reply
They say all blue eyed people have a single ancestor after a genetic mutation. But you go far enough back I suppose we're all related.
reply
3 ups, 2y,
1 reply
Lmao true enough....3000 cousin 500 times removed 😂
reply
[deleted]
3 ups, 2y
That means y'all are my cousins!
reply
5 ups, 2y,
2 replies
HAHA!!
reply
6 ups, 2y,
2 replies
Perhaps I'm creeping that lovely thing out with my compliments. But rest assured IDKmyname I'm married to a wonderful man. And that's tree straight truth. (Back in my day you could compliment anyone of any gender and age and no one would bat an eye)
reply
4 ups, 2y
You're alright Kate:)
reply
3 ups, 2y
lmao you're fine kate, no creepiness at all. And yes I can't even be nice to people anymore without being accused of hitting on them, I get you lol
reply
4 ups, 2y,
2 replies
neo my parents monitor my account dude I'm going to get in trouble for this.....
reply
2 ups, 2y,
1 reply
Your parents see your account. Lmfao
reply
2 ups, 2y,
1 reply
Lol they do monitor my account 😂 my dad is actually on imgflip he has his own account
reply
2 ups, 2y,
2 replies
What is his account name
reply
2 ups, 2y,
1 reply
Lol I promised him I wouldn't tell
reply
2 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y
Sorry hint he likes trolling me...
reply
1 up, 2y
reply
2 ups, 2y,
1 reply
Its your parents fault you look like that HAHA!!
reply
2 ups, 2y
Well I mean that's not a lie 😂
reply
5 ups, 2y,
1 reply
You look good stop being soft
reply
3 ups, 2y,
1 reply
thanks neo
reply
2 ups, 2y,
1 reply
:)
reply
2 ups, 2y
You're amazing neo lol I mean it
reply
5 ups, 2y,
1 reply
Very nice pic 😊
reply
3 ups, 2y,
1 reply
ah thanks beckett
reply
[deleted]
2 ups, 2y,
1 reply
They look nice!
reply
2 ups, 2y,
2 replies
Thanks mojo
reply
[deleted]
1 up, 2y
😁😁😁😁😁
reply
[deleted]
0 ups, 2y
How is you todah
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
HEY IMGFLIP
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback