Just my opinion. They taste no different at double the cost. Say they are "for a good cause" and I will roll my eyes at you.

Just my opinion. They taste no different at double the cost. Say they are "for a good cause" and I will roll my eyes at you. |  HEY GIRL SCOUTS; YOUR COOKIES ARE JUST OVERPRICED KEEBLER COOKIES! | image tagged in hey internet color,nixieknox,memes | made w/ Imgflip meme maker
share
21,290 views 181 upvotes Made by Nixie.Knox 2 years ago
Hey Internet color memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
133 Comments
reply
13 ups, 2y,
2 replies
Y'all Got Any More Of That Meme | ... SPRINKLED WITH A BIT OF CRACK COCAINE | image tagged in memes,y'all got any more of that | made w/ Imgflip meme maker
I don’t know... I never gave a rat’s ass about the elves cookies, but the thin mints... gotta have ‘em!
Lol :-)
reply
8 ups, 2y,
1 reply
Ancient Aliens Meme | GRASSHOPPER COOKIES | image tagged in memes,ancient aliens | made w/ Imgflip meme maker
I love to dip them in coffee to melt the chocolate.
reply
6 ups, 2y,
2 replies
Smoking kid,,, | YOU SPELLED ASS-HOPPER WRONG BUT I AIN’T A COMPLAINER | image tagged in smoking kid | made w/ Imgflip meme maker
Putting stuff in coffee is too sophisticated for me, lol, but I’m very happy that you enjoy them <3
reply
9 ups, 2y,
1 reply
reply
5 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y
that sounds bloody perfect luv
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
3 ups, 2y
i prefer crumpets and tea
reply
1 up, 2y,
2 replies
There was an episode of camp camp were these girls couldn't sell cookies bc the boys had sold ppl popcorn so they the ended up putting some drug into the cookies which sold much better then before (ment to put this here)
reply
1 up, 2y
it's season 2 episode 11 if anybody wanted 2 know
reply
0 ups, 2y
That’s one way to sell a bunch of cookies, lol :-)
reply
10 ups, 2y,
2 replies
reply
7 ups, 2y
reply
2 ups, 2y
reply
[deleted]
6 ups, 2y,
1 reply
reply
7 ups, 2y,
1 reply
reply
1 up, 2y,
1 reply
I just looked for a minecraft player with a gun, found him. And now you're gonna get sued for stealing.
reply
0 ups, 2y,
1 reply
reply
1 up, 2y,
1 reply
reply
0 ups, 2y,
1 reply
reply
1 up, 2y,
1 reply
reply
0 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
I have a kid in boy scouts; that damn popcorn is even harder to sell
reply
7 ups, 2y,
1 reply
Man... I used to try and buy that popcorn when ever they had it. I have not seen it being sold in a long time. Now they just sell the little coupon thing that really is kind of useless to me,. I just donate and leave the coupon thing sitting there. LOL
reply
5 ups, 2y,
1 reply
I's rather just make a donation. Jr actually got a badge for us making a military donation and another for us doing it online
reply
7 ups, 2y,
1 reply
I am sure the nuts are what made that popcorn so costly. I can think of no other reason it would ever be more than $10 for a big bag. But the stuff is effing fantastic. At retail price you would easily pay at least $10 a pound for some of those nuts.
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
The ones I used to get had cashews, almonds, peanuts and that sort of thing. I wonder when they stopped doing that?
reply
4 ups, 2y,
1 reply
They had all kinds of different stuff like chocolate covered pretzels
reply
6 ups, 2y,
1 reply
You had me at chocolate covered pretzels.
reply
4 ups, 2y,
1 reply
They have a full on "chocolate lovers box" that you can get. It's like $50, though
reply
6 ups, 2y
reply
5 ups, 2y,
2 replies
Or maybe cookie robots.

Peace.
reply
6 ups, 2y
The fact that you add that your comments is spectacular. Especially when you say something that's already hilarious!
reply
[deleted]
1 up, 2y
reply
[deleted]
6 ups, 2y,
2 replies
Lmfao I’m so kidding. Who in their right mind goes crazy over those dried out cardboard tasting confections? The only one I tolerate are the thin mints and even then in the freezer. Haven’t had any in years!
reply
6 ups, 2y
reply
4 ups, 2y,
2 replies
I think the daughters of one of her coworkers are in girl scouts
reply
6 ups, 2y,
1 reply
That's exactly what they are.LOL
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
2 replies
reply
2 ups, 2y
reply
1 up, 2y
reply
[deleted]
4 ups, 2y,
1 reply
LOL well it was very nice of her to support her friends kid though
reply
4 ups, 2y
It does go to a good cause, actually. I learned with this last popcorn adventure that the treat sales fund all of their activities, outings and camping trips.
I'm not sure if it's the same for girl scouts, but for boy scouts if you do an online military donation 100% of that goes directly to the fund
reply
[deleted]
3 ups, 2y,
1 reply
Lol
reply
6 ups, 2y,
1 reply
LOL
reply
[deleted]
3 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Hey Internet color memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
HEY GIRL SCOUTS; YOUR COOKIES ARE JUST OVERPRICED KEEBLER COOKIES!
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback