Shall Not Be Infringed

Shall Not Be Infringed | IN 1776 THE BRITISH DEMANDED WE HAND OVER OUR WEAPONS WE SHOT THEM | image tagged in founding fathers,2nd amendment,freedom,trump,america | made w/ Imgflip meme maker
share
577 views, 22 upvotes, Made by DisfattBidge 2 months ago founding fathers2nd amendmentfreedomtrumpamerica
Founding Fathers memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
6 ups
Hand Over | 1ST REASON FOR THE 2ND AMENDMENT | image tagged in hand over | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups
Constitution | WITHOUT THE 2ND AMENDMENT NONE OF THE OTHERS HAVE TEETH | image tagged in constitution | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1 reply
THANK GOD | THANK YOU FOR SHOWING ME THE LIGHT | image tagged in thank god | made w/ Imgflip meme maker
Followed
reply
1 up, 1 reply
Might also be interested in this...
imgflip.com/i/2qgbct
i.imgflip.com/2qgbct.jpg (click to show)
reply
1 up
Direct Link to the ImgFlip room through your browser here:
http://palringo.im/imgflip?r=11484447

Link to the app here:
https://www.palringo.com/en/gb/
reply
2 ups
Ralphie AR15 | I'M SO THANKFUL THEY DID TOO | image tagged in ralphie ar15 | made w/ Imgflip meme maker
Wish I could get out and shoot more, dont have the time like I used to. Great meme, thanks for sharing!
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups, 2 replies
:(
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
I think it's like the 33rd ammendment, the right to a well top chesse burger shall not be infringed upon. :D
reply
3 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
Sir, im talkin bout everybody, ive read a lot of times in the last two years of folks getting a red flag or some such other shit served to em , in every case the folks gave up there guns , without firing a single shot. Nobody has put the bastards down yet, the cops follow there orders, the people roll over and take it every time. Every. Time. And they were all hard working tax paying folks. Folks are to fat, lazy and comfortable to fight. I wish it was no so, but thats what we got. :(
reply
1 up, 1 reply
Idk what idiotic bubble you live in, or what NPC news sources you follow, but try waking up sometime. Red Flag laws exist in libtard states, try pulling that shit nationwide
reply
0 ups, 2 replies
No i dont live in a bubble, if they wanna pull that shit nation wide nobody gonna fight the f**kers. Look hand insulting and ridicule dont work with me. Im a chl, holder, carrie mine everyday. I guarantee you i can out shoot you , while firein an automatic pistol with my feet. So dont give me that tired old npc line kiddo . I've forgotten more about guns than you'll ever know. Them folks gettin red flaged are the last of the conservative type folks in those (as you put it )"libtard states. Nobody. Fought. Back.
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
Lol now you're triggered, huh?

Still an NPC, you probably suck at shooting too. Clown
reply
0 ups, 1 reply
No sir, nobody's triggered, ( first rule of firearms club is keep your finger off the trigger). No i dont suck at shooting. Ive hit 1 inch targets at 75 yards many times with a 60 year old pistol. (My favorite one because my granddad gave it to me when i was eight.) Im 38 now so a half a million rounds later, id bet you a thousand dollars i can out shoot you. You come on down to southern louisiana and ill take you to school.
reply
1 up, 1 reply
Sure thing. I'll just look for the big top
reply
0 ups, 2 replies
Yeah, i figured you were all talk.
reply
2 ups, 1 reply
Name calling, such a good argument, sir.

Back to topic, I can't speak for cowards like you who will roll over and turn in your guns. I, however, will not and will go down fighting should police and military ever choose to go door to door and shoot US citizens. Newsflash- not gonna happen, sir XD
1 up
I wish you and yours the best of luck. This is a honest question for you. If they out man you, out gun you, have the capability of over powering you, what do you have left at your disposal? You do have a very good item. Do you know what it is?
reply
1 up, 1 reply
Because I don't want to take a trip to your shanty in the bayou??? Guilty as charged
0 ups
No sir, because your a coward. And all talk. Like most 12 year boys are.
Flip Settings
Founding Fathers memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
IN 1776 THE BRITISH DEMANDED WE HAND OVER OUR WEAPONS; WE SHOT THEM
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback