Randy "The Macho Man" Savage's Ghost approves!!!

Randy "The Macho Man" Savage's Ghost approves!!! | NOW WHERE'S MY SLIM JIM | image tagged in oooo yeaahh,memes,randy savage,funny,macho man,ghosts | made w/ Imgflip meme maker
share
23,390 views, 219 upvotes, Made by Raydog 2 weeks ago oooo yeaahhmemesrandy savagefunnymacho manghosts
Add Meme
Post Comment
reply
10 ups, 4 replies
sulu | I'VE GOT ONE FOR YOU | image tagged in sulu | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups, 1 reply
WHERE'S THE REST OF IT | made w/ Imgflip meme maker
Really slim...LOL
reply
7 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | YOU SAID SLIM YOU WEREN'T SPECIFIC | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
lol
reply
7 ups, 1 reply
OH I'M QUITE SURE SHE SAID "JIM" | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
JIM Y U NO KEEP IT IN YOUR PANTS FOR ONCE? | image tagged in y u no spock | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups
SHE WAS A VIRGIN SPOCK SO I "HAD" TO GO THERE | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups
Gay Unicorn | SAVE SOME FOR ME | image tagged in gay unicorn | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2 replies
By the way, the one thing I miss from the original Star Trek are those hot costumes the women wore.
reply
2 ups, 3 replies
I see what you mean lol
reply
2 ups, 2 replies
reply
2 ups
reply
0 ups, 1 reply
Those aren't too bad either, and neither was Seven of Nine. 8-)
reply
2 ups
reply
2 ups
Actually I was referring to the ones the yeomen (yeowomen?) wore. Gawd, those women were hot.
reply
2 ups
reply
1 up
reply
2 ups
I love George Takei. He's such a character
reply
7 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups, 2 replies
I had did it 2 panels but If I was to meme it I like your one panel idea better
reply
2 ups, 1 reply
Yup...just make a clip art out of the kool-aid man and you got it!!!
reply
2 ups
reply
0 ups
OH YA
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
5 ups, 2 replies
reply
3 ups
reply
1 up
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
3 ups, 2 replies
Let us never forget Randy’s dark descent into veganism... ; D
reply
2 ups, 2 replies
Ha...that's funny
reply
2 ups
reply
1 up
vegetables are crap
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Better?
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
3 ups, 1 reply
Don't remember Randy Savage but I do remember than one song.........
reply
2 ups, 1 reply
He was a great wrestler back in the 80's...he died in 2011 tho'.
reply
2 ups, 1 reply
Ah, yeah that's a bit before my time besides me not liking Wrestling. Sad for his fans that he died though. I just saw the oo Yea part of it and thought of that song by Ferris Bueller Lol
reply
1 up, 2 replies
I have that song in my library...the group was called "Yello" and the song was "Oh Yeah".
reply
2 ups, 1 reply
chicka-chickaahhhh
reply
1 up
reply
0 ups, 1 reply
Hmmm. Guess the video of it I found got the name wrong
reply
0 ups, 1 reply
They must have...I remember buying that cassette tape....yes I am that old...LOL
reply
0 ups, 1 reply
Ok yeah I just found the official video on YouTube (only released last year), Cassette tape? XD
reply
1 up, 2 replies
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
1 up
reply
2 ups, 1 reply
Ooooooh yeeeeeaahh!!!!!!!
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
2 ups, 1 reply
I will be back, I made a Kool -Aid one of this in my storage lol
Upvote
reply
0 ups
reply
1 up, 1 reply
i.imgflip.com/2m5mpw.gif (click to show)
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
I remember as a kid the kool aid man was on TV constantly, when I saw that episode and he busted thru the wall I about pissed myself laughing so hard
reply
1 up, 1 reply
kool aid man is in my nightmares. Just think of kool-aid man popping out of nowhere chasing you with a knife constantly splashing you with kool aid
reply
0 ups, 1 reply
Sweet dreams? I guess?
reply
0 ups
I wish but honestly each time he literally gets one millimeter away. It's too sad :(
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
I like that oddly enough!
reply
1 up
Good
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups
reply
1 up
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
1 up, 2 replies
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
Back in 2011... Miss Elizabeth died in 2005 I think.
reply
2 ups, 1 reply
I just remember that he was in Spider-Man lol :)

Bonesaw McGraw :D
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups
reply
0 ups
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
NOW WHERE'S MY SLIM JIM
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback