Come join in on the fun and make sure to put it in the repost section :D

Come join in on the fun and make sure to put it in the repost section :D | REPOST WEEK STARTING MONDAY OCTOBER 15 BY PIPE_PICASSO REMEMBER, STEALING SOMEONE’S MEME IS A COMPLIMENT! | image tagged in repost week,pipe_picasso,memes,funny,imgflip | made w/ Imgflip meme maker
share
566 views, 18 upvotes, Made by RedRedWine 5 days ago repost weekpipe_picassomemesfunnyimgflip
Add Meme
Post Comment
reply
6 ups, 1 reply
Evil Toddler Meme | NO | image tagged in memes,evil toddler | made w/ Imgflip meme maker
i.imgflip.com/1p18zf.gif (click to show)
reply
2 ups
Lol! i.imgflip.com/1xnzfl.gif (click to show)
reply
4 ups, 1 reply
Futurama Fry Meme | I JUST NOTICED SOMETHING THAT DON'T MAKE ANY SENSE TO ME | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
I just noticed that when I submit a repost and it features it brings my feature percentage down because it shows like they're not featured I just thought that was kinda weird
reply
2 ups, 1 reply
Batman Slapping Robin Meme | IMGFLIP IS MAKING THINGS BETTER THEY'RE F'N IT UP | image tagged in memes,batman slapping robin | made w/ Imgflip meme maker
I assume they are still working out the bugs. They might have overlooked that. I would bring it up to a Mod.
reply
3 ups
That Would Be Great Meme | IF IMGFLIP COULD GET ALL THE BUGS WORKED OUT THAT WOULD BE GREAT | image tagged in memes,that would be great | made w/ Imgflip meme maker
I'll do that and hopefully it is a bug and not gonna stay that way
reply
4 ups
. | made w/ Imgflip meme maker
I'm complimenting you lol
reply
3 ups
Picard Wtf Meme | FINALLY SOMEONE WHO ACKNOWLEDGES THAT FACT! | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
Imitation is the sincerest form of flattery!
reply
3 ups, 1 reply
Steal all the memes! Lol
reply
3 ups, 1 reply
Lmao
reply
3 ups
Lol
reply
2 ups, 1 reply
i.imgflip.com/2k1ur5.jpg (click to show)

i.imgflip.com/28u0nm.gif (click to show)
reply
1 up
I agree. They've already passed the test. ;-)
reply
2 ups
reply
2 ups, 2 replies
Stealing? It's not stealing if it's on the Internet! ;-p
reply
2 ups, 1 reply
:-)
reply
1 up
*blushes*

You could have left the original, I was not offended. This is the INTERNET, after all.

But I appreciate your efforts. Thank you very much for your consideration, and for making me smile. :-)
reply
1 up, 1 reply
[image deleted]
reply
2 ups, 1 reply
I agree - it shows you enjoyed the meme or joke and want to share it with others.

But I am a dood, btw. :-)
reply
2 ups, 1 reply
In that casche, I'm shorry about the exshtra sh.
reply
1 up
Awesome recovery. I like the way this one worked out.

For the record: I was not offended, as I am sometimes kinda f*ggy. And I have a great sense of humor.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

*** Did You Know ***

In Star Trek V, The planet Sha Ka Ree (with the God who needed a starship) was named after Sean Connery. He was originally supposed to ply Spock's half brother, Sybok. But scheduling conflicts prevented him appearing in the film and they recast the role.

Get it? Sha Ka Ree ---> Sean Connery.

I read it in a book where William Shat.

OK, that's it. That's everything.

And the crowd goes... mild. :-)
reply
1 up, 1 reply
And they have a new section for it now.
reply
1 up
I know, we’ve all been discussing it. Not cool that everyone’s posts don’t show up on their profile though.
reply
1 up
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
REPOST WEEK STARTING MONDAY OCTOBER 15 BY PIPE_PICASSO; REMEMBER, STEALING SOMEONE’S MEME IS A COMPLIMENT!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback