Take a sip! Buzz knows you're thirsty!

Take a sip! Buzz knows you're thirsty! | . | image tagged in fail,toy fail,fail week,buzz lightyear | made w/ Imgflip meme maker
5,924 views, 110 upvotes, Made by MariaJ1 4 weeks ago failtoy failfail weekbuzz lightyear
Add Meme
Post Comment
reply
14 ups, 3 replies
BREAKING NEWS | THIS JUST IN... CALIFORNIA HAS BANNED BUZZ LIGHTYEAR’S DICK | image tagged in breaking news | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups, 2 replies
Mr. Meeseeks - Your Failures are your own, old man! | THAT’S A PRETTY BAD FAIL RIGHT THERE | image tagged in mr meeseeks - your failures are your own,old man | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups, 1 reply
IT’S OK, IT WILL GROW BACK | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
I love Jessie and Buzz together! i.imgflip.com/2gzf30.gif (click to show)
reply
3 ups
I love Rick and Morty! i.imgflip.com/2gzert.gif (click to show)
reply
8 ups, 1 reply
i.imgflip.com/2gsejw.gif (click to show)
reply
8 ups, 1 reply
Buzz Lightyear Flying | THANK YOU | image tagged in buzz lightyear flying | made w/ Imgflip meme maker
:-)
reply
9 ups
reply
7 ups, 1 reply
reply
3 ups
Lol :-)
reply
12 ups, 1 reply
reply
7 ups
reply
9 ups, 1 reply
reply
12 ups, 2 replies
reply
9 ups, 4 replies
reply
8 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
:-)
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
After "You Don't Bring Me Flowers", "Woman In Love", "Enough Is Enough", "Guilty", Evergreen" and "The Way We Were"
reply
5 ups, 1 reply
But my husband loves her!
2 ups
reply
5 ups, 1 reply
Yes.... my brother actually owns that cup.
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
3 ups
reply
0 ups
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
7 ups, 1 reply
reply
8 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
7 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
8 ups, 1 reply
reply
6 ups, 2 replies
:-)
reply
7 ups, 1 reply
lol
reply
6 ups
reply
3 ups, 1 reply
So they would be drinking from Woody's woody! XD
reply
4 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
Cause multiple people have to look at that and be like, yeah, this is our best work right there!
reply
3 ups
:o
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
ice cold sold here
i.imgflip.com/2d6l0l.jpg (click to show)
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
My brother owns that cup...
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups
reply
2 ups
buzzs bee
reply
2 ups, 1 reply
Oh good plz no!
reply
0 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups
I doubt this is an actual Disney product but you never know.. As you can see they are a target for a lot of knockoffs.
reply
1 up, 1 reply
Now that is some really crappy design right there.
reply
0 ups
reply
1 up, 1 reply
lol
reply
1 up
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups
reply
1 up, 1 reply
I’m going to hell lol and I love the toy story movies
reply
1 up, 1 reply
:-D
reply
0 ups
Omg lmao! Bo peep is a trifling ho! Woody get yer sh!t together! XD
reply
0 ups
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
.
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback