Read the Fine Print

Read the Fine Print | NEW HARDWARE REQUIRED FOR FACEBOOK PRIVACY | image tagged in get smart | made w/ Imgflip meme maker
688 views, 33 upvotes, Made by nottaBot 4 weeks ago get smart
Add Meme
Post Comment
reply
5 ups, 1 reply
WHEN YOU WANT TO SEND A MESSAGE DIRECTLY TO ZUCKERBERG | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
Not a fan of the big Z.

'But' I do like the technique you've demonstrated! ;-p
reply
4 ups, 1 reply
HE SAID I NEEDED BREATH MINTS | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1 reply
Was he in the Argument Clinic?

Or even worse, was he *gasp*... a Lumberjack?
reply
2 ups
Yes. That's John Cleese.
reply
3 ups, 1 reply
WHERE'S MY PRIVACY? | made w/ Imgflip meme maker
lol
reply
3 ups
Lost in the mists of time... just a memory at this point. ;-)
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
You want that privacy... right? It's a trade-off.

Actually, it's The Cone of Silence from Get Smart in the 1960's.

A recurring and very silly skit they used to do. Couldn't resist when I saw it.

That polar bear ain't no beacon of beauty either! ;-p
reply
2 ups, 1 reply
The Saw breathing torture scene. I avoid Farce Book so that privacy problem is solved!
reply
2 ups, 1 reply
A movie called 'Saw'?

Nope. I ain't never seen it. Or even HEARD of it.

So how GOOD can it be? :-p

*crawls out from under the rock*
reply
2 ups
It's horrifying. I question the stability of the creators. I have not seen all of the ones in the series. Just maybe the first 3. Stay under your rock!
reply
2 ups, 1 reply
This is you bruv
reply
2 ups
OMG, now I will be famous...

I like it. Thank you! :-)
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
My (super) hero!

coollew saves personal data (to a USB drive). ;-p
reply
[deleted]
1 up
reply
1 up, 2 replies
Bauaha make sure to brush your teeth before entering privacy bubble! haha,
reply
1 up
AGREED! :-D
reply
1 up
I was thinking the same thing! :-p
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
NEW HARDWARE REQUIRED; FOR FACEBOOK PRIVACY
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back