Much Nine Inch Nails Wow!

Much Nine Inch Nails Wow! |  such spiral; wow; bleep bloop bloop; like animal; violate u; much isolashun; closer 2 doge; so flawed; very downward | image tagged in nine inch nails,memes,evilmandoevil,doge,funny,repost | made w/ Imgflip meme maker
share
3,635 views 22 upvotes Made by Evilmandoevil 3 years ago
Add Meme
Post Comment
Best first
97 Comments
reply
[deleted]
5 ups, 3y
. | made w/ Imgflip meme maker
Excellent choice evilmandoevil and you got doge all emotional now lmao
reply
[deleted]
5 ups, 3y,
1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
Lmao
reply
5 ups, 3y,
1 reply
I changed my profile pic to this on FB yesterday, I'm in one of my moods.. | made w/ Imgflip meme maker
I assume you like the music of Mr. Reznor? :)
reply
[deleted]
3 ups, 3y,
1 reply
Yes I do. Was listening to this this weekend. I think we all get in those moods sometimes. Am I bipolar or what? Lol :)
reply
5 ups, 3y,
1 reply
Lol. :).
reply
[deleted]
3 ups, 3y,
1 reply
Lmao hat look is starting to suit you :)
reply
5 ups, 3y,
1 reply
Ha ha! You're just so jealous of me! So when is the fashion show there on the base? Lmfao! :)
reply
[deleted]
3 ups, 3y
If they are doing a fashion show here, we win already trust me lmao!
reply
4 ups, 3y,
1 reply
Okay, probably the oddest meme you've ever done. Was this after a night of drinking? XD
reply
5 ups, 3y,
2 replies
Yea, it is strange fr a Doge meme, had so much shit to deal with from whinny ass people this weekend! God! Glad that's over!
reply
[deleted]
4 ups, 3y,
1 reply
reply
3 ups, 3y,
2 replies
:D
reply
4 ups, 3y,
1 reply
I remembered your favorite, KenJ! :)
reply
3 ups, 3y,
1 reply
XD
reply
4 ups, 3y,
1 reply
Ha ha! :)
reply
3 ups, 3y,
1 reply
Listen to the message. XD
reply
3 ups, 3y,
2 replies
Lol. :)
reply
3 ups, 3y
reply
3 ups, 3y,
1 reply
:D
3 ups, 3y
Well, she's a virgin to you, unless you've already........ummmmm...sacrificed her, right? Lmao! :)
reply
[deleted]
3 ups, 3y,
1 reply
reply
3 ups, 3y,
1 reply
XD
reply
[deleted]
3 ups, 3y,
1 reply
reply
3 ups, 3y,
1 reply
So how many ponies are there?
reply
3 ups, 3y,
2 replies
There's this many!!! (Magnify the pic!) :)
reply
3 ups, 3y
:D That'sa lotta ponies.
reply
2 ups, 2y,
1 reply
Not even that high, isn’t it?
1 up, 2y
Lol that’s 900 more than I knew there were....I think your calculation is probably right on...
reply
3 ups, 3y,
1 reply
Never was a fan. When I hear whiny people it's pretty much straight to death metal. ;)
reply
4 ups, 3y,
1 reply
Ha ha! :)
reply
3 ups, 3y,
1 reply
;P
reply
4 ups, 3y,
1 reply
I can see why you hold such a lofty position of employment!! Lmao! (Great reply btw!)
reply
3 ups, 3y,
2 replies
reply
3 ups, 3y,
1 reply
It's the Neo-Roma! Lmao! :)
reply
3 ups, 3y
'Cause we're go***mned heathens. That may be the carcass of the last mayor floating in the water.
reply
2 ups, 2y,
1 reply
where are you, O' Great Dark Lord?
reply
2 ups, 2y,
2 replies
Back up in your f#cking grill now. XD
reply
2 ups, 2y,
1 reply
lol Portland serves nothing but swill! lmao!
2 ups, 2y
I'm beginning to wonder about that myself. Seems the best beer comes from elsewhere nowadays.

Took some time off because this place was beginning to chafe my hide a bit, but on my meager return so far I'm figuring I'm here to stay. Work is too damn boring. Anyway Dash said you cried something awful in my absence so I had better hang around for your mental health if nothing else. XD
reply
2 ups, 2y,
1 reply
Yes, i miss holding your hand....lol...
2 ups, 2y
Lots of easy people 'round this place. There are always Ken replacements. ;P
reply
3 ups, 3y,
1 reply
i.imgflip.com/1xlu47.gif (click to show)
You have been smoking that Devil weed again Haven't you Evilman Lol :)
reply
4 ups, 3y,
1 reply
Yea.......well.......I'm in one of my moods again......several things conspired to get me here! Lol :)
reply
3 ups, 3y,
2 replies
I have medication for that too Lol :)
reply
4 ups, 3y,
1 reply
Ha ha! :) no wonder you can walk 7 miles at your age.....the meds!! Ha ha ha! :)
reply
2 ups, 3y,
1 reply
Hey, good stuff bro! Keeps me from being so crazy Lol:) Now I've got to get refills :)
reply
2 ups, 3y
Ha ha ha!
reply
[deleted]
3 ups, 3y,
2 replies
reply
3 ups, 3y,
1 reply
Cool! I'll be around! I'll saddle up a Pony and come see you!! Lol. :)
reply
[deleted]
2 ups, 3y,
1 reply
reply
2 ups, 3y,
1 reply
Noooo! Your dispatcher sucks!! :(
reply
[deleted]
1 up, 3y,
2 replies
reply
2 ups, 3y,
2 replies
Lmao! :)
reply
[deleted]
1 up, 3y,
1 reply
2 ups, 3y
You would waste Boloney on a Pony! (Yea, I set that joke up for you! Lol) So, Luna would behave to be jumping like jackhammer to make your headboard look like Swiss cheese, Mister! I think she was dancing the "Horizontal Bop", if you know what I mean? Ha ha ha! Lmao! :)
reply
[deleted]
1 up, 3y,
1 reply
2 ups, 3y
Your Pony is full of Boloney! Lmao! :)
reply
2 ups, 3y,
1 reply
:)
reply
[deleted]
1 up, 3y,
1 reply
3 ups, 3y
:) I'm working on a reply to KenJ's post above, you'll laugh! there's another pic I posted above, too! :)
reply
2 ups, 3y,
1 reply
Damn, wish I could meet up with you Octavia, I've been so busy my only meme time has been early in the morning before the girl goes to school! We've got volleyball in Birmingham this evening, then I have a Doctors appointment for Wednesday, which I would just as soon skip but my Niece is going with me so no chance of that! Maybe I can catch you on the flip sometimes Brother :(
reply
[deleted]
2 ups, 3y,
1 reply
reply
2 ups, 3y,
1 reply
She runs me ragged with all the stuff she has going on, and sometimes it makes it hard to keep up with it all since I'm Mom and Dad both! But I was the one who encouraged her to play so now I have to participate too! Think that's why my blood pressure is so high and I;m on crazy pills Lmao :)
reply
[deleted]
2 ups, 3y,
1 reply
reply
2 ups, 3y
She'll be 16 in January and never been to a babysitter! She's what keeps my old ass getting up every day! :)
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
such spiral; wow; bleep bloop bloop; like animal; violate u; much isolashun; closer 2 doge; so flawed; very downward
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback