The Rock Driving

The Rock Driving Meme | YOU KNOW WHAT THAT WHITE STUFF IN CHICKEN SHIT IS YEAH IT'S CHICKEN SHIT TOO | image tagged in memes,the rock driving | made w/ Imgflip meme maker
1,946 views, 34 upvotes, Made by rpc1 11 months ago memesthe rock driving
The Rock Driving memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
5 ups, 1 reply
HAHA AND THE BLACK STUFF IN BIRD SHIT? BIRD SHIT! | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 2 replies
10 Guy Meme | IT AIN'T BULLSHIT | image tagged in memes,10 guy | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
4 ups
Skeptical Baby Meme | NO SHIT? | image tagged in memes,skeptical baby | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
2 ups
Hey I may be your neighbor in a few weeks I believe I'm going to take the job at warrior met
reply
4 ups, 1 reply
Bad Luck Brian Meme | JUST SHIT | image tagged in memes,bad luck brian | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
Evil Toddler Meme | THEY EAT IT | image tagged in memes,evil toddler | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
4 ups, 1 reply
SHIT IS MADE OF SHIT | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
:)
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Lol :)
reply
[deleted]
2 ups
lol I know I think that's why he told me that as a teen!
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
Birds poop and pee out of the same orifice, so their BMs will have a mixture of the two. Why white? Dunno. but you don't want to leave it on your car lest your paint job get ruined
reply
1 up
Don;t wanna put too much on the plants lest you burn their ass up :)
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
My older brother pulled it on me years ago Lol:))
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
Lol :)
reply
1 up
Flip Settings
The Rock Driving memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
YOU KNOW WHAT THAT WHITE STUFF IN CHICKEN SHIT IS; YEAH IT'S CHICKEN SHIT TOO
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback