Get your mind out of the gutter, they were just parking it.

Get your mind out of the gutter, they were just parking it. | "IT WON'T FIT!" SHE SAID... "JUST THE TIP?" HE SAID... | image tagged in hot dog,weiner,hot dogs,car meme,girlfriend,wife | made w/ Imgflip meme maker
1,136 views, 32 upvotes, Made by GotHighMadeAMeme 7 months ago hot dogweinerhot dogscar memegirlfriendwife
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
2 ups, 2 replies
JUST THE TIP | made w/ Imgflip meme maker
No my mind stays in the gutter. Looks like even the tip was too big with that wiener!
reply
2 ups, 1 reply
Mugatu So Hot Right Now Meme | P**IS JOKES SO HARD..ER.. HOT RIGHT NOW | image tagged in memes,mugatu so hot right now | made w/ Imgflip meme maker
Yes mine too, there was an obvious joke there for me.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Steve Harvey Meme | P**IS JOKES NEVER GO OUT OF STYLE | image tagged in memes,steve harvey | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1 reply
The Most Interesting Man In The World Meme | I DON'T ALWAYS TELL P**IS JOKES I JUST HAVE TO OPEN MY PANTS | image tagged in memes,the most interesting man in the world | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
2 ups, 3 replies
Y'all Got Any More Of That Meme | LMAO I ALMOST SPIT MY COKE OUT DIET COKE THAT IS | image tagged in memes,yall got any more of | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
Scarface | THAS DRUG ABUSE MANG! | image tagged in scarface | made w/ Imgflip meme maker
Glad I can make you laugh :)
reply
1 up, 1 reply
* Diet Coke * cocaine cut with a lot of baby powder
reply
[deleted]
2 ups
Lmao i swear it's just the soda
reply
1 up, 1 reply
Maybe I'll submit that tomorrow.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Dooo it!
reply
1 up
Yeah probably it is kinda funny
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Jessica is in love with gerard butler so i am always giving her shit about how gay he is and such a small p**is she hates when i do that
reply
0 ups, 1 reply
That's pretty funny. I ask her if she likes other Butlers like Arthur. She says no.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Lmao she like his Scottish accent bullshit I can fake a scotish accent
reply
1 up, 1 reply
Seriously. She's on to me.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Yea jessica saw where I was talking shit about Gerard butler now is threatening my life lol
reply
1 up
It's mostly head butting and kicking when they're down.
reply
2 ups, 1 reply
lol
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
Talk shit about Gerard again!
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
I'm not afraid
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
i.imgflip.com/1w71vm.gif (click to show)
:)
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
That's awesome, lol :-)
reply
1 up
Thanks
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
"IT WON'T FIT!" SHE SAID... "JUST THE TIP?" HE SAID...
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back