Pizza moon

Pizza moon | MY FROZEN PIZZA CAME WITH A FREE MAP OF THE MOON | image tagged in memes,pizza,moon | made w/ Imgflip meme maker
14,919 views, 235 upvotes, Made by Ricky_out_loud 8 months ago memespizzamoon
Add Meme
Post Comment
reply
16 ups, 1 reply
HAHAHAHA | made w/ Imgflip meme maker
i.imgflip.com/1p0hz1.gif (click to show)
reply
14 ups, 2 replies
THANK YOU! I SHOULD HAVE TAKEN A PICTURE OF THE PIZZA AND MADE AN ECLIPSE OUT OF IT | made w/ Imgflip meme maker
:-)
reply
9 ups, 1 reply
Futurama Fry Meme | TAKE A PICTURE OF IT... TOMORROW | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups
That Would Be Great Meme | IF I TOOK A PICTURE TOMORROW THAT'D BE DISGUSTING | image tagged in memes,that would be great | made w/ Imgflip meme maker
Lol :-)
reply
7 ups, 1 reply
Skeptical Baby Meme | THERE IS ALWAYS ANOTHER PIZZA | image tagged in memes,skeptical baby | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups
YES, AND I'VE SEEN THE MOON MAP BEFORE SO I'VE GOT THAT GOING FOR ME, WHICH IS NICE | made w/ Imgflip meme maker
:-)
reply
12 ups, 1 reply
Delivery? 30 Minutes Or Less? | . | image tagged in memes,pizza,star wars | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups
reply
10 ups, 1 reply
reply
11 ups, 1 reply
:-)
reply
8 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
lol
reply
6 ups, 1 reply
:-)
reply
6 ups
:)
reply
9 ups, 1 reply
Awesome. Did you take the picture?
reply
8 ups, 1 reply
Maybe I'll put the last 4 pieces together like a puzzle and then take the pic :-)
Rats, I already tossed the moon map :-(
reply
8 ups, 2 replies
You had a great running template here lol
reply
6 ups
My stuff never goes far, so I didn't think it would have mattered. When the pizza came out of the oven, I put it on my moon map to cut it on :-(
reply
4 ups
Don't run with eye clip hares, Dash.
reply
8 ups, 2 replies
reply
6 ups
reply
5 ups
Very symbolic. +1's 4 all.
reply
9 ups, 1 reply
:-)
reply
6 ups
no prob
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
reply
8 ups
:-)
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups
:-)
reply
6 ups, 1 reply
The imgflip community is awesome!
reply
6 ups
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
https://i.imgflip.com/1v6bvf.gif via https://imgflip.com/gif/1v6bvf
reply
7 ups, 1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
:-)
reply
[deleted]
5 ups
lol
reply
6 ups, 2 replies
reply
6 ups
What about Luna bars? :D
reply
6 ups
:-)
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
I guess I can't expect much for free, lol :-)
reply
6 ups, 1 reply
reply
6 ups
Nice! :-)
reply
6 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
Thanks, man :-)
By the way, we drove to South Carolina and saw the total eclipse. Thanks for your advice about not taking too many pics and just enjoying the eclipse.
We thought of your words as totality neared.
reply
8 ups, 3 replies
I'm humbled - thank you for thinking of me!
Now, all I have to do is stay alive until the Spring of 2024 when we New Yorkers get a chance to see a total eclipse
reply
8 ups
Thanks for this map! :D
reply
7 ups, 1 reply
I'm very happy you will be in a great location in 2024.
It will turn your world upside down with all the hoopla and traffic though, lol.
Although we had no intention of going to see that one, we did enjoy seeing such an amazing sight, that we may go again! We just won't drive back right after the event! Took us 19 hours to get to Delaware from South Carolina this time, ugh!
April should hopefully bring clearer skies than the August haze. I wish you good health and nice weather :-)
reply
6 ups, 1 reply
Thanks. I'll need all the good luck I can gather. Living right between two of the Great Lakes (Lake Ontario and Lake Erie), we usually get cloudy skies when we want them the least. It's been 4 years since the last major meteor shower that wasn't clouded over! LOL

What a GREAT photo! That's a nice shot of the corona (the white area). It's the sun's actual atmosphere; and because the sun is so bright, the corona is difficult to detect. You also managed to capture the planet Mars!!! It is the white speck to the left of the sun, inside my red circle.
reply
6 ups, 1 reply
Here's the difference in 7 minutes between almost total and total. You can see the clouds still in sunlight.
As totality fell over us, we could feel the darkness closing in. The people cheered and clapped. Sounds of awe and wonder came from the crowd. It was a moving experience.
After we got home, I heard on the radio, sounds from each time zone of the eclipse going total. Similar sounds from the crowds gave me goosebumps.
Hell yeah, I wanna go again!
As far as the night sky, it was bright, like you said it would be, but we could see brighter objects. I thought the spot you circled was Regulus, in Leo. Either way, to see a night sky object that close to the sun was spectacular!
Here's to 2024 :-)
reply
5 ups, 1 reply
Not knowing the exact orientation of your photo, I suppose it's possible that the little white dot is Regulus, but I tend to doubt it. I've checked several star maps and I am of the opinion that Regulus was just too close to the sun to be see...it would have been washed out by the glare of the sun's corona. Looking at the illustration on the left, Mars looks like a more likely candidate. But, again, I wasn't there, so I can't say with any real certainty.
reply
5 ups, 1 reply
I see what you're saying about the proximity of Regulus to the sun. I didn't give it much thought earlier, but it really was super cool to see stuff in the daytime sky that would normally be hidden. We didn't have a full view of the sky due to clouds closing in. We were blessed that we were able to see the eclipse at all really. Just a few minutes from us it was raining!!! There was enough open sky to see objects... maybe bright stars, mars, mercury were available to be seen, but the window in the clouds wasn't very large. As you mentioned, orientation was difficult to determine because we really couldn't see enough to get our bearings. We were really viewing it though a thin veil of clouds, not absolutely clear. I was terrified that it was going to be blocked! About 25 minutes before totality, clouds DID block the sun for a few minutes. I started packing up our chairs. My wife talked me into staying and I'm glad for that :-)
reply
5 ups, 1 reply
reply
1 up, 2 replies
Even though it’s approaching solar minimum, we’ll be under the auroral oval, so we’re hoping for a show :-)
0 ups
Thanks, we will be there for a week, so hopefully something shows up.
There’s a research facility nearby that has an all-sky camera. I’ve seen the aurora on there the last two nights. Of course, that’s no guarantee, but it keeps me hopeful :-)
0 ups
You lucky dogs. LOL
Anything is possible...a CME (coronal mass ejection) is not exclusively reliant on solar cycles, and can happen at ANY time. And if that CME heads in earth's direction: BINGO!!! Lemme know what happened when you come home.
Stay safe but have fun.
reply
7 ups
reply
5 ups, 2 replies
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
Where is the burger lol
reply
4 ups, 1 reply
[image deleted]
reply
[deleted]
4 ups
Lmao
reply
4 ups, 1 reply
That's awesome!
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
:-)
reply
5 ups, 1 reply
:) I think I'll save up some money and buy me some solar filter binoculars for the 2024 eclipse :)
reply
5 ups
It will be worth it!
reply
4 ups, 1 reply
Is that an electric stove?!
reply
3 ups, 1 reply
:-)
reply
3 ups
Nooooooooo!!!!!!!
reply
4 ups, 1 reply
Hfj
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
That's actually quite beautiful
reply
4 ups, 1 reply
Lol, thank you!
Here it is in New York, lol :-)
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Take it around the world! Orbit it!!
reply
4 ups, 1 reply
They see it orbiting, they hatin' !
Lol :-)
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
OOOOooo lala! Tres moonifique!
reply
4 ups
Lol, you're awesome :-)
reply
4 ups
Lmao
reply
3 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
4 ups
He he :-)
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
Lol, so cool!
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
MY FROZEN PIZZA CAME WITH A FREE; MAP OF THE MOON
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back