Looks like he went to the Trek Side....

Looks like he went to the Trek Side.... | After his sister Princess Leia had passed Luke was never really the same | image tagged in luke skywalker,memes,star wars,evilmandoevil,funny,princess leia | made w/ Imgflip meme maker
9,198 views, 127 upvotes, Made by Evilmandoevil 6 months ago luke skywalkermemesstar warsevilmandoevilfunnyprincess leia
Add Meme
Post Comment
reply
17 ups, 1 reply
MAY THE FORCE LIVE LONG AND PROSPER WITH YOU | made w/ Imgflip meme maker
reply
14 ups, 2 replies
Dafuq? I need to lay off the Earl Grey! | made w/ Imgflip meme maker
Ha ha! :)
reply
15 ups, 1 reply
HA HA | made w/ Imgflip meme maker
reply
14 ups, 1 reply
You find that funny, do you? I'll show you funny, Motherf**ker! | made w/ Imgflip meme maker
Lol :)
reply
10 ups, 1 reply
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | FRONT PAGER THE FORCE IS STRONG WITH THIS ONE | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | Thank you! Somedays are better than others! | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
I saw it on page 4 then a couple of hours ago I saw it on the Front Page and I was like "Damn! That was quick!" Lol. ;)
reply
[deleted]
4 ups
Futurama Fry Meme | SO QUIT SAYING "GOOSE" AFTER "GREY" YOU OLD SOT! | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
:D
reply
14 ups, 1 reply
reply
11 ups, 1 reply
Ha ha! :)
reply
14 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
I thought you would of know better than to do that to Luke! (Someone Downvoted your "Luke No" comment! I'm gonna kill that little f**k!)
reply
10 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
You must puke every time you hear one of her overproduced, over the top in the amount of instruments, etc, etc. songs, huh? Ha ha! :)
reply
11 ups, 1 reply
LOL
reply
9 ups, 1 reply
That's fair, no argument here! Lmao!
reply
11 ups, 2 replies
Its why I like you lol
reply
9 ups, 2 replies
Ha ha! :)
reply
7 ups, 1 reply
:)
7 ups
Never! (Sorry for2 notifications, had to redo this one!). ;)
reply
11 ups, 1 reply
I got nothin' XD
reply
9 ups, 2 replies
I'm sorry you "Ain't got nothing!" Lol. :)
reply
8 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
I know a couple of Ponies to ask! Lol. How are you doing this fine morning, SpiritualFox? :)
reply
6 ups
reply
4 ups
XDDD
reply
11 ups, 1 reply
Great idea Evilmandoevil!

I printed it already an put it onto the door of a fellow working collegue, who's absolutely StarWars fanatic - but hates Startrek.

You made my day! XD
reply
10 ups, 1 reply
Lol. I'm very happy to of made your day! I'd pay good money to see your college's reaction! Lmao! :)
reply
6 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
Lol. ;)
reply
3 ups, 1 reply
As f**ked up as it is, I find this picture to be pretty damn funny :)
reply
2 ups
Lol. Yea, they made all kinds of propaganda posters, cartoons, etc like that during the war, that was deemed vital, funny as hell, too! :)
reply
7 ups, 1 reply
Lol :)
reply
7 ups, 1 reply
Lmao! :)
reply
7 ups
Lol :)
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups
Ha ha! :)
reply
7 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
Lol. :)
reply
6 ups, 1 reply
So cool
reply
7 ups
Lol. Thanks! :)
reply
6 ups, 1 reply
That looks soooo photoshopped.
reply
10 ups, 1 reply
Ha ha! Well of course it is! Lol. I'm willing to bet there's a clause in his contract that prohibits him doing anything that is NOT of the Star Wars franchise! Their contracts must have so appendixes and by laws and general bullshit that we probably couldn't understand the "Lawyerese" language! Lol. :)
reply
3 ups
It's simpler than you may realize! :D

I didn't even realize it was photoshopped until they said something XDDD
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Lol
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Ha ha! :)
reply
5 ups
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
Ha ha! Great meme on the front page! I Upvoted it! You've may of noticed I'm right behind you! Keep up the great work! :)
reply
5 ups, 1 reply
Thanks!! It means a lot!! :)
reply
5 ups
Lol. :)
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
Lol. :)
reply
5 ups
I have a cat... for a small pet Lol :)
The kraken is my bigger pet
Lol :)
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups
Ha ha! :)
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
reply
5 ups
Thanks! :)
reply
3 ups
Oh god, no. No! NOOOOOOOO! :(
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Lol. Yea, it looks like someone grabbed two of his fingers and with all their might split them apart with an almighty "Crack!" Lmao! :)
reply
1 up, 1 reply
Lol ouch! :)
reply
3 ups, 1 reply
Scotty, what a man, always willing to sacrifice himself for the good of the ship! Lmao! :)
reply
2 ups, 1 reply
Just Captain Kirk being Captain Kirk lol :)
reply
3 ups, 1 reply
Ha ha! If there's a hot chick near by, Kirk has got to be in the middle of the action! :)
reply
2 ups, 1 reply
Lmao...it doesn't even have to be a hot chick :)
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 2 replies
Ha ha! :)
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
Lol.
1 up
My new one for the Dayan. :)
"imgflip.com/i/1v83j0"
reply
3 ups
hahahahahaha!
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
After his sister Princess Leia had passed; Luke was never really the same
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back