Well.. they got it kinda right...

Well.. they got it kinda right... | WE NOW GO LIVE TO FOOTAGE PROVING THIS FACT | image tagged in cnn fake news,cnn spins trump news,hurricane harvey,donald trump,cats,save me | made w/ Imgflip meme maker
Add Meme
Post Comment
reply
19 ups, 2 replies
THOSE ARE MY CATS | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 1 reply
IF I'D KNOWN THAT I WOULD HAVE HELPED THAT OTHER GUY CARRY HIS BAGS INSTEAD | made w/ Imgflip meme maker
reply
13 ups, 2 replies
MY PUSSY'S NOT GOOD ENOUGH FOR YOU | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 1 reply
YOU DON'T HAVE THE RIGHT STUFF | made w/ Imgflip meme maker
reply
11 ups, 2 replies
MY DONALD KNOWS VISA AND MASTERCARD ARE THE RIGHT STUFF | made w/ Imgflip meme maker
reply
13 ups, 1 reply
NEVER LEAVE HOME WITHOUT THEM OR A DRINK IF YOU HAVE TO TAKE THE WIFE | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups, 1 reply
DON'T MAKE ME CUT YOUR NUTS OFF | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups, 2 replies
reply
9 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
[deleted]
4 ups
reply
7 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
1 up
reply
2 ups, 1 reply
3 ups
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
Ermahgerd are you sure she has one? Lmao
reply
6 ups, 1 reply
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
reply
11 ups, 2 replies
reply
[deleted]
9 ups, 1 reply
Bwhaahaaa that's why I keep mine clean lol
reply
8 ups, 3 replies
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
6 ups
reply
3 ups
How disturbing... :)
reply
2 ups, 1 reply
3 ups
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups
I couldn't hook up with the strange beaver, so I had to attach to a different one ;)
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
13 ups, 2 replies
Those pussies were wet. They obviously wanted to be grabbed.
reply
15 ups, 2 replies
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
I'm gonna grab you ray! :)
reply
9 ups, 1 reply
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
reply
8 ups, 2 replies
reply
[deleted]
5 ups
Holy shit lmao
reply
1 up, 1 reply
hey raydog, i need this template
reply
1 up, 1 reply
There ya go.
reply
1 up
thanks a ton man!!!
reply
8 ups
reply
10 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
Putin still has him beat lol
reply
7 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
4 ups
Trump seems to be covered in some kind of film that makes him impervious to all forms of repellent.
reply
9 ups, 2 replies
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
the greed is real. lol
reply
2 ups
reply
2 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
8 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
7 ups, 1 reply
reply
8 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
Obama is the pussy king jaja
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Lol. I got a 30 day ban from fb for that one lol
reply
3 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
6 ups
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
Upvote that's funny shit!
reply
6 ups, 1 reply
Glad you like it :)
reply
[deleted]
7 ups
reply
6 ups, 2 replies
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
3 ups
reply
5 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
nice meme!
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
Thanks :) I've had some hits and misses, but I do believe this to be the best one yet. Appreciate the comment!
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Upvotes!
reply
2 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Grumpy is actually a girl ;)
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups
Named Tardar Sauce in fact, yeah I know too much about memes lol
reply
[deleted]
3 ups
https://imgflip.com/i/1tiysa
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
3 ups, 1 reply
That's hilarious!
reply
3 ups, 1 reply
If i made you laugh brotha I'm happy :)
reply
3 ups
Yeah.
reply
[deleted]
3 ups
[image deleted]
reply
3 ups, 1 reply
lol
good one
reply
2 ups
Thanks Erik :)
reply
3 ups, 1 reply
:)
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
It did great!
reply
[deleted]
1 up
reply
1 up
[image deleted]
reply
1 up
cnn sucks
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
WE NOW GO LIVE TO FOOTAGE PROVING THIS FACT
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back