10 guy bad pun

10 guy bad pun | I HAD A NIGHTMARE LAST NIGHT I DREAMED DOLLY PARTON WAS MY MOTHER AND I WAS A BOTTLE-BABY | image tagged in 10 guy bad pun | made w/ Imgflip meme maker
307 views, 18 upvotes, Made by rpc1 13 months ago 10 guy bad pun
10 guy bad pun memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
2 ups, 1 reply
WORKIN' 9 TO 5 JUST TRYING TO FEED MY CHILDREN! | made w/ Imgflip meme maker
;)
reply
2 ups, 1 reply
Evil Toddler Meme | IF I WAS ON A PLANE THAT WENT DOWN I'D WANNA BE SITTING NEXT TO HER | image tagged in memes,evil toddler | made w/ Imgflip meme maker
Nice flotation devices too :)
reply
2 ups, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
Not really a response to your response - just funny. :)
reply
3 ups, 2 replies
Best laugh I've had all day! Thanks, Ken! :)
reply
1 up, 1 reply
You wanna hear another funny story that happened to me today? Lol
reply
2 ups, 1 reply
Well hell yes! lol I love funny stories :)
reply
2 ups, 2 replies
Ok, sorry, I was working on my $500 F-150.....ok, so I was in the back of the house working on that brick wall that was pushed in by that magnolia, I laid out my air chisel and it's starting to leak at the quick connect, so I take the line off start walking toward the trellis that's between the driveway and the backyard. My dad built it out of 4x4 posts with 2x6 joists, one hellva built trellis just for flowers to climb and to hold a gate on to. So the trellis has on its sides 1x4's going vertically and horizontally, making nice cubes I can work on fixing this air hose, as I set the hose on the 1x4 a hornet attempts and almost stings me below the right eye, I moved quickly enough to where the stinger just broke the skin and fell out. So, this is where I got my name Evil from......I immediately become hyper pissed, I'm th only one out back, so I storm over to the 21/2 gallon gas snatched that motherf**ker pour all of into a bucket so I can get the best "Coverage ". Now......this trellis is a beautiful white color, it has my mothers ornamental vines and flowers crawling on it....I mean it's picture perfect looking...........so...........the trellis is now engulfed in an inferno 10 feet in diameter by atleast 30 feet tall....and let me tell you Rpc1.....I got those f**king hornets........I got them real good man........so........now the trellis is now what I'd call...........f**king charred like a motherf**ker...lol........my mom and dad walk out and they see me......I told them that a damn hornet stung me and I took care of them........now realize what they're looking at is a charred, smoldering trellis with not one of my mother's expensive ornamental vines and plants left intacted in any way shape or form, I turned every damn one of them into ash......now they're both absolutely calm just standing there looking at my impression of a naplam bomb run from Viet Nam...my mom says "Well you used to do the same thing when you were young, I'll go get some more plants....my dad chimes in and says "I wanted to change a few things on that trellis anyway, I'm going down to Lowes.....and they both went their separate ways to go fix my absolute insane overreaction to hornets...... But hey, I got those bastards, and I gottem good, you'd be proud of me Rpc1!! Lmfao! Ha ha ha! :)
reply
2 ups, 1 reply
This story was defiantly worth the wait and waking up to! You have me laughing my fu*king ass off early this morning! The image I put with this is how I pictured this going down Hahaha! I'm sorry about your Father's trellis and your Mother's Vines, but thankful you didn't get stung! Glad you got the bastards before any of the children or your Parents got attacked! I hate the venomous little bastards! It's awesome your Parents could remain so calm, they sound like very awesome folks my friend! Hell yes, I'm proud of you! Empty the clip and reload lmao! I got stung by a gypsy wasp about 7 years ago at my Sister's house on the knuckle of my right hand and my arm swelled up all the way to my bicep, my hand looked like the cartoon hand that had been smashed lol :)
reply
1 up, 2 replies
Lol. When I was 4-5 years old up in Pittsburgh, I stepped on a Mud Wasp's nest (basically a hole in the ground) and I was stung over 20 times, I cried of course but I didn't have to go to the hospital, my mom cut up some potatoes and put them on we're I was stung, they draw out the stinger. Apparently I'm not allergic to bee and wasp stings, but out of them all, hornets hurt the worst. I wish I had that episode on tape, it would probably be freaking hilarious! Lol. :)
reply
3 ups, 1 reply
When I find a big nest I'll put me some gas in a cup and throw it on their ass lol drops them like rocks! I'm sure glad those damn killer bees haven't shown up here yet! They say they're some mean little SOB'S!
2 ups
Yea, I hear ya! If I don't fly off the handle and do what I did yesterday I usually wait till night when they're all in their nest. The good thing about that is they don't like to fly around much in the dark so they stay relatively close to the nest which means they get burnt up in the ensuing fireball. Lol. But either way, gasoline is a must! It does the job well and satisfies that inner cave man that loves to see shit burn! Lmao!
reply
2 ups, 1 reply
I had been stung by about every kind of wasp there is and never swelled up like I did with that damn gypsy wasp! I took almost a week for my arm to return to normal! I would have loved to have seen you in action and got it on film! Could have won a hundred grand on America's funniest videos!
2 ups
It's all about the results for me! Lmao! I don't believe I've been stung by gypsy wasps yet, but they sure do look mean as hell! :)
reply
1 up, 1 reply
So, Evilmandoevil, if your mom and dad are so calm where do you get that 'fiery' demeanor? :)
reply
1 up, 1 reply
I'm the God of Hell's Fire. Superman and I fell to Earth at the same time, I landed in the neighbor's field and they adopted me, they were Goths! Lol. :)
reply
1 up, 1 reply
1 up
That's too funny! I can't stop laughing! Damn you, Superman! :)
reply
1 up, 1 reply
"imgflip.com/i/1pwb9a" Good morning!! I submitted this just a short time ago, I hate whiners! Lol. :)
reply
1 up, 1 reply
Good Morning Mr. Evil! I hate whiners too! And it seems most of the tie it's grown ass folks! Some of the children here act more mature lol! OMW
reply
1 up, 2 replies
:). Grow up or die like a hornet! Lol
reply
1 up, 1 reply
i.imgflip.com/1pwhxc.gif (click to show)
The only whining I care about Lol :)
Do I need to deliver another tanker of gas to your place lol :)
reply
1 up, 5 replies
Lmao! Explosives, I need explosives! (That's the last damn thing I need right now!) haha! :)
reply
1 up, 1 reply
Lmao :)
1 up
Lol. :)
reply
1 up, 1 reply
Lol :)
1 up
Lol. :)
reply
1 up, 1 reply
:)
1 up
Ha ha! I'm so cruel! :)
reply
1 up, 1 reply
I am hungry too lol! Chana and I may have to take a ride to town! :)
1 up
Lol. Going into town! Take your guns! :)
reply
1 up, 1 reply
his 15-year-old Daughter of mine isn't far behind him! Lol, She's 5' 8'' and weighs 160 and none of it is fat! I've always been able to tell with both of them aren't feeling well, if they get off their feed lol :) I always have this nine beside me, and strapped to me when I go out lol :)
1 up
What kind of soil do you plant your kids in???? You must use Miracle Grow!! Damn man! I guess that's good in a way, whatever guy your daughter can't b**chslap, your son can! Lmao! :)
reply
1 up, 1 reply
I don't know what they are putting in the food nowadays that make these kids grow so big! Lol :)
reply
1 up
I don't know either! But you're doing something extraordinary! Lmao! :)
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
:)
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Lol :) I have pictures of my Mom breastfeeding my older twin brothers lol one on each breast :)
reply
2 ups, 1 reply
Twins! Wow :)
reply
3 ups, 1 reply
We had a small family only 8 of us! Lol :)
reply
1 up, 2 replies
Just 8 lol. My grandma settled on 9 :)
reply
2 ups
Back when I was born in 1957 it was considered small lol :
reply
2 ups, 1 reply
And 9 was too Lol :)
reply
1 up, 3 replies
Technical I have 6. 3 of my own and 3 from a previous marriage. 6 is enough lol
reply
3 ups, 1 reply
I have 3 kids, 4 grandchildren, and 3 great-grandchildren and one due next month! :)
2 ups
Ok you win lol
reply
3 ups
Those are all fro my oldest daughter! My son hasn't started yet, and my baby better darn not for many years to come lol :)
reply
2 ups, 1 reply
No wonder you climb f**king towers! To get the hell away from the insanity!! Lol. :). Damn Frog!
2 ups
You got it lol
reply
[deleted]
2 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
Wow, what a Great image! Lol :)
reply
2 ups
I love Dolly, I can remember her when she was with Porter Wagner! Lol :)
reply
2 ups, 2 replies
That's........some funny ass stuff.......I'm still giggling! .........lol...
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Lol.
reply
2 ups, 1 reply
A few breweries in the surroundings have them. Then there are coffee bikes, food bikes, etc. Two wheels is very Portlandy.
reply
2 ups, 1 reply
Keeping up with being "Cool" in Portland sounds like a full time job, to be the "Hippest" Hipster must have people either dying or being at least injured in the pursuit of being cool!
reply
1 up, 1 reply
It's easy being the hippest of the hip when you have a trust fund to fall back on when it all gets boring. For all the pretensions it's a good place to live. :)
reply
1 up, 1 reply
It sounds like a nice place to live. I read about the white supremacist guy who killed those to gentleman, what a shame! Glad they got the S.O.B.! And I know stuff like that happening there is the exception by far and not the rule. I rarely he
reply
1 up, 1 reply
Stuff like that makes it sound bad, but sh!t like that goes down everywhere. Tragic as it was it was nice to hear that some real men came to the aid of the ladies. The city's tendency for extreme self-expression has its dark side.
reply
1 up
Yea, everywhere has their crazies, I'd love to visit there, it's sounds to me one of those places you have to go at least once, I mean I have to go for the beer, period! Lol.
reply
2 ups, 1 reply
Lmao, Thanks Evilman take a toke but don't choke :)
reply
1 up, 1 reply
Maybe this is a good time to have some nachos? Lol. :)
reply
2 ups, 1 reply
I cooked pork chops, made a pot of pinto beans and ham hocks, fried taters, and cornbread! And I walked down the road and picked me a cup of dewberries for later! gonna have them with a little milk and sugar lol ")
reply
1 up
Fried pork chops are my favorite! Ok, I admit I'm the worlds worst Jew when it comes to eating Kosher, but I know the Lord has to know about bacon, porch chops, bacon, and bacon, you know? Why waste all that goodness??
Flip Settings
10 guy bad pun memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
I HAD A NIGHTMARE LAST NIGHT; I DREAMED DOLLY PARTON WAS MY MOTHER AND I WAS A BOTTLE-BABY
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back