Captain Picard Facepalm

Captain Picard Facepalm Meme | I CAN'T BELIEVE I FORGOT MY HEADPHONES NOW I HAVE TO LISTEN TO PEOPLE'S CRAP | image tagged in memes,captain picard facepalm | made w/ Imgflip meme maker
3,186 views, 43 upvotes, Made by mideastbeast88 23 months ago memescaptain picard facepalm
Captain Picard Facepalm memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
3 ups
X All The Y Meme | CRAZY ALL THE TALK THEY'LL LEAVE YOU ALONE AND YOU'LL GET THE SEAT TO YOURSELF! | image tagged in memes,x all the y | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
WHAT???? I CAN'T HEAR YOU! (READ IT IN A SORTA DEAF VOICE) | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
First World Problems Meme | I UNDERSTAND. THE PAIN AND SUFFERING IS RELENTLESS. | image tagged in memes,first world problems | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
I DO IT ALL THE TIME | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
1 up
FRANKLY RHETT, I DON'T GIVE A DAMN | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups
AI-YI-YI-YI YOU GONNA BE LISTENIN' TO LATINO MUSIC PRETTY SOON | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups
Picard Wtf Meme | SPENT 2 YEARS OF MY MORNING BUS COMMUTE LISTENING TO BENZEDRINE TWEAKERS TALK LOUDLY WHILE ON THEIR WAY TO THE METHADONE CLINIC FINALLY GOT  | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups
Flip Settings
Captain Picard Facepalm memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
I CAN'T BELIEVE I FORGOT MY HEADPHONES; NOW I HAVE TO LISTEN TO PEOPLE'S CRAP
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback