I'm still about 200,000 points away, but if I'm going to top Spursfan's million point meme I've got some work to do!!

I'm still about 200,000 points away, but if I'm going to top Spursfan's million point meme I've got some work to do!!  | I AM WORKING ON MY 1,000,000 POINTS MEME SO I GUESS YOU CAN SAY THINGS ARE GETTING PRETTY SERIOUS! | image tagged in memes,so i guess you can say things are getting pretty serious,lynch1979 | made w/ Imgflip meme maker
So I Guess You Can Say Things Are Getting Pretty Serious memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
9 ups, 1 reply
I'll help!
reply
9 ups, 2 replies
:-) do you see Spurs meme when he hit the million? It was awesome! He even had a selfie posted in there!
reply
5 ups
That was cool!
reply
3 ups, 1 reply
Will you do a selfie when you hit a million?
reply
6 ups
Yeah, I'll work it in there :-)
reply
7 ups, 2 replies
Steve Harvey Meme | IS GOOD AS YOU THINK MY MEME WAS IT STILL ONLY MADE THE BOTTOM OF THE SECOND PAGE | image tagged in memes,steve harvey | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups
If I hadn't already upvoted all your memes, I would go on an upvote spree. I'll be making a meme to try and get users to upvote your stuff when you reach 950,000. :)
reply
7 ups, 1 reply
I think it's the best 1 million meme ever! LOL that's why I'm starting mine now, it will take a lot of work to compete with it!
reply
6 ups, 1 reply
When I was putting mine together, I had just finished it when I accidentally pushed the "backspace" which forced me to do it all over again. And I'm sure you know how much of a pain it can be to make this multiple template memes. It took me over an hour to do that one.
reply
8 ups
Oh yes! I done the Use All The Templates meme 3 times before I got it right. I am going to try doing my 1 mil meme one pic at a time and saving them, then putting them together.
reply
8 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
Me too!
reply
5 ups
I put the link to this on a few of my memes hope it helps
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
Lol those glasses!
reply
5 ups
I love that scene, I say it to my kids all the time ;)
reply
6 ups, 1 reply
reply
9 ups, 2 replies
reply
5 ups
reply
2 ups, 1 reply
I may or may not help you get to 1m points.
reply
3 ups, 1 reply
LOL nah, he's just BLB must be a glitch in the system.
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
Lol!
reply
7 ups
I'll do everything I can to help you get up there
reply
6 ups
reply
5 ups, 3 replies
I've had my million point meme planned out for a few months, now. It won't be nearly as good as SpursFan's, though.

Btw, this meme comment is a joke. I know it's not all about me :)
reply
6 ups, 1 reply
I have been watching your points!! I will be giving you a boost SOON! Lol I actually just wanted to get people curious about my million points meme. It's too early for a push for me lol but I'll take it!!! You rock my friend!
reply
4 ups
Haha, thank you! :) you'll be there before you know it!
reply
5 ups, 1 reply
Oh, I haven't forgotten about you.
reply
5 ups
reply
2 ups, 1 reply
Don't worry I boosted you up a looooooong time ago
reply
3 ups
Thank you! :D much appreciated :) I'm kind of in a dry spell today, unfortunately.
reply
4 ups
reply
3 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
LOL that's not bad luck ;-) at less you still got to laugh at my awesome memes hehehehe thanks!
reply
3 ups
I've seen so many memes in my time here I forgot about 95% of your memes because you were one of the first people I started "following" and up voted your memes back then
reply
2 ups, 2 replies
reply
[deleted]
4 ups
reply
2 ups, 1 reply
Nope, Not my style, if you follow my memes at all you know I am all about pushing others. If I keep rolling at the same pace I am now I'll stay in the same position. I actually wasn't asking for upvotes at all. It's a meme about Spursfan's million point thank you meme. If I am going to make one as good as his it will take me a month, that's what I was saying. A few people just took it upon themselves to give me a boost. :-) the next person in line is over 100,000 ahead of me, so upvotes for a week wouldn't push me past them LOL :-)
reply
2 ups
Flip Settings
So I Guess You Can Say Things Are Getting Pretty Serious memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
I AM WORKING ON MY 1,000,000 POINTS MEME; SO I GUESS YOU CAN SAY THINGS ARE GETTING PRETTY SERIOUS!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back