Imgflip Logo Icon

I'm still garbage alright. Getover it.

47,054 views 652 upvotes Made by anonymous 1 year ago
Make your own GIF
46 Comments
5 ups, 1y,
1 reply
Lol I made this exact thing 5 months ago, it only got 100 views and 1 upvote though :C
6 ups, 1y,
1 reply
The F in the Chat | image tagged in the f in the chat | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 1y
F
3 ups, 1y
LOL upvote for you
2 ups, 1y
https://youtu.be/FZUcpVmEHuk
Oh, hi, thanks for checking in.
i'm StiLl a PiEcE oF gARbaGe
3 ups, 1y,
2 replies
U stole that from bill wartz
1 up, 1y,
1 reply
you serious mate? thats how the gif maker works. you use clips from social medias bruh.
1 up, 1y
how ignorant can you be
it has to be something that isn't obvious it is a repost
1 up, 1y
yeah but who cares
2 ups, 1y
2 ups, 1y,
1 reply
[deleted]
1 up, 1y
2 ups, 1y
Maybe not actually but it’s still related LOL
imgflip.com/gif/4lu8bs
2 ups, 1y
2 ups, 1y,
1 reply
Wow bill wurtz and I connect on a religious level
2 ups, 1y
Smh
1 up, 1y
welcome to the club pal
1 up, 1y,
2 replies
how do I still hear it when theres no sound?
1 up, 1y
I know right
[deleted]
0 ups, 1y
Teacher: You can't hear images.
Me:
1 up, 1y
Mineta be like
1 up, 1y
Ur not garbage..ur amazing and never let anyone tell u otherwise
[deleted]
1 up, 1y
Ya know whats funny my friend wally made this meme
[deleted]
1 up, 1y
Amazing still
1 up, 1y
1 up, 1y
1 up, 1y
[deleted]
1 up, 1y
1 up, 1y
The elite can hear this gif
1 up, 1y
1 up, 1y
1 up, 1y
who else can hear this?
1 up, 1y
pain
0 ups, 1y
I love this video though, thanks mate
[deleted]
1 up, 1y,
2 replies
1 up, 1y,
1 reply
you serious mate? thats how the gif maker works. you use clips from social medias bruh.
1 up, 1y
you serious mate? using the same comment 3 times in one thread. you need to provide some variety to your comments bruh.
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
i... wasn't. people have done this before. remember the meme gif on imgflip "the sun is a deadly laser?
1 up, 1y
yeah sorry
i get kinda mad whenever people do this stuff
1 up, 1y,
1 reply
This is just a repost, how did it get so many upvotes!??!?!?
1 up, 1y,
1 reply
so?
1 up, 1y,
1 reply
No reposts is a rule in this stream!
1 up, 1y
SO? fun streams has manual approval by global and community mods. there is absolutely no way some repost could get through the approval. ALSO, gifs are created from other SOCIAL MEDIAS. READ THE GIF MAKER INSTRUCTIONS BRUH.
1 up, 1y,
2 replies
tbh, you shouldn't just take a part of a dudes YouTube video and use it for yourself
1 up, 1y
you serious mate? thats how the gif maker works. you use clips from social medias bruh.
1 up, 1y
Bro, Seriously? Are you trying to ruin everyone's fun? That's not how it works. Read the posting rules. Read the description. You use Youtube and convert it to gif, and you posted it. Don't think that Imgflip bans Youtube for that.
Flip Settings
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker

youtube video source: youtu.be/FZUcpVmEHuk

hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback