Russian fishing

share
68,098 views, 310 upvotes, Made by Crazedperson11111111 1 week ago gifsrussiawow
Make your own GIF
Add Meme
Post Comment
Best first
54 Comments
reply
11 ups, 6d
Me: Everyone else: | ME: USING DYNAMITE TO STUN THE FISH EVERYONE ELSE IN THE PUBLIC SWIMMING POOL | image tagged in me everyone else | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 6d,
2 replies
Holy Shit are you Sexy. | DID THAT GUY GET HIS HEAD BLOWN OFF? | image tagged in holy shit are you sexy | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 6d,
1 reply
Yo Dawg Heard You Meme | HE DEAD | image tagged in memes,yo dawg heard you | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 6d
yea, he went belly up
reply
4 ups, 6d
It looks like the fish pulled a reverse card
reply
7 ups, 6d
Tom backfire | RUSSIAN FISHERMEN USING DYNAMITE TO STUN FISH DYNAMITE ACTUALLY EXPLODES! | image tagged in tom backfire | made w/ Imgflip meme maker
It is illegal, but some russian fishermen actually do use dynamite to stun the fish.
reply
7 ups, 6d,
1 reply
counter-strike | TERRORISTS | image tagged in counter-strike | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 5d
Not fpl
reply
6 ups, 6d
"Boom" - Crazy Russian Hacker (YouTuber)
reply
5 ups, 6d
reply
4 ups, 6d,
1 reply
reply
1 up, 5d,
1 reply
stop ur not russian you chikki brikki
reply
0 ups, 5d,
1 reply
reply
0 ups, 5d
BLYAT DA MYHA
reply
4 ups, 6d
reply
4 ups, 6d
reply
4 ups, 6d
reply
3 ups, 6d,
1 reply
thats actually a grenade but i guess the pulled the pin too early
reply
7 ups, 6d,
1 reply
reply
2 ups, 5d
lmao
reply
3 ups, 6d
This is why I love Russians
reply
3 ups, 6d,
1 reply
reply
0 ups, 1d
Russian fishermen:
We're gonna need a bigger bomb and boat
reply
3 ups, 6d
reply
3 ups, 6d
reply
2 ups, 6d
reply
2 ups, 7d
OMG HAHAHAHA
reply
2 ups, 7d
That is hilarious
reply
2 ups, 7d,
1 reply
It looks like the guy in the black jacket (to the left) got his head blown off.
reply
1 up, 6d,
1 reply
Nah, the jacket goes higher, you see his head as he hits the deck(barely)
reply
1 up, 6d,
1 reply
I zoomed in and still cannot see his head. If his head was there, it would have hit the boat.
reply
0 ups, 4d,
1 reply
I zoomed in in sideways mode and could barely just see it.
The head wouldn't blow off with the boat taking most the impact, otherwise the bot would have damage as well. Also blood splatter and spray would be highly visible as well.
reply
1 up, 4d,
1 reply
Possibly...Think about how fast the explosion was, and how blood might not have the time to flow out (good point though).
reply
0 ups, 4d,
1 reply
Think of how fast a bullet is and still has enough time to cause backspray and splatter.
I dont mean to come off as so argumentative, but after watching and have done study on blood forensic analysis, its 100% impossible to cause any type of wound / dismemberment without blood.
reply
1 up, 3d,
1 reply
Unerring, there is however a slight possibility of my opinion being correct. I do, albeit, believe that you are now in the right.
reply
0 ups, 3d,
2 replies
Im willing to compromise, lets both agree to be right 😇
reply
1 up, 2d
It is fine...Two cannot truly be right (but thanks).
reply
0 ups, 2d
🤓
reply
2 ups, 6d
Must be why there is no crying in baseball.
reply
2 ups, 6d,
1 reply
Is This From A Movie?
reply
0 ups, 5d,
1 reply
i.imgflip.com/3c4o51.gif (click to show) nope, sadly grenades must be thrown as hard and fast as humanly possible... Or this happens. Look mom no head.
reply
0 ups, 5d
if its not from movie, wat it from
reply
1 up, 5d
reply
0 ups, 4d
Let us do it
reply
0 ups, 4d
reply
0 ups, 22h
First part of GIF: Men dropping "grenades" in water. Second part of GIF: Explosion with dummies. A special effects classic.
reply
0 ups, 5d
LMAO
reply
0 ups, 5d
XD
reply
0 ups, 5d
in russia you do not fish the fish. The fish fish you
reply
0 ups, 5d
Me telling my mom it a fire cracker every buddy else Obama get down.
reply
0 ups, 5d
reply
0 ups, 5d,
1 reply
Гугл переведет это неправильно
reply
0 ups, 3d
umm plz translate
Flip Settings
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback