Has this ever happened to you?

share
9,377 views, 172 upvotes, Made by Raydog 2 years ago gifsbathroomswtffunnyurinalsseriously wtf
Make your own GIF
Add Meme
Post Comment
Best first
138 Comments
reply
[deleted]
18 ups, 2y,
4 replies
First World Problems Meme | NO EVERY TIME I TRY TO STAND UP AND PEE, IT JUST RUNS DOWN MY LEGS | image tagged in memes,first world problems | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 2y,
4 replies
GET YOURS TODAY | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 2y,
2 replies
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | MAYBE A CRANBERRY VODKA WILL HELP IMPROVE THE FLOW | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
7 ups, 2y
CRANBERRY JUICE WHAT ARE YOU ON YOUR PERIOD? | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2y
OR A WHOLE LOT OF BEER | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2y,
1 reply
Futurama Fry Meme | DA FAQ IS THAT! | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2y,
1 reply
Conspiracy Keanu Meme | DUDE...IT TURNS WOMEN INTO MEN | image tagged in memes,conspiracy keanu | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
5 ups, 2y
reply
[deleted]
2 ups, 2y
reply
1 up, 2y,
1 reply
reply
0 ups, 2y
reply
8 ups, 2y,
1 reply
Always with the pee when it comes to us
reply
[deleted]
8 ups, 2y,
1 reply
reply
8 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y
reply
8 ups, 2y,
2 replies
reply
[deleted]
7 ups, 2y,
1 reply
B**ch please I just squat so it don’t go down my legs lmao
reply
8 ups, 2y,
1 reply
You're a disgrace to modern woman kind lol
reply
[deleted]
7 ups, 2y,
1 reply
I know im a dirty ho lol
reply
8 ups, 2y,
1 reply
lol
reply
[deleted]
7 ups, 2y,
1 reply
I’m good then! Lol
reply
8 ups, 2y,
1 reply
lol the things one comes across image searching...
reply
[deleted]
6 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y
reply
1 up, 2y
Absolutely gross.
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 2y
Lmao!
reply
11 ups, 2y,
1 reply
i.imgflip.com/1p18zf.gif (click to show)

i.imgflip.com/1xktxi.gif (click to show)
reply
10 ups, 2y
i.imgflip.com/1xe5i2.gif (click to show)
reply
9 ups, 2y,
2 replies
:)
reply
8 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
No, not really:)
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
5 ups, 2y,
1 reply
Btw, starting "Repost Week" Sunday. GotHighMadeAMeme and I are sponsors. Want people to repost meme that didn't do well. For you, I guess yours will be 100 upvotes or less. Haha.
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y,
1 reply
I see it as repost your own week. But if you think somebody's needs a push, that's up to you. You guy's had a stolen gif week not to long ago.
reply
3 ups, 2y,
1 reply
I've got plenty of memes that did not do well, but there's probably good reasons for that...LOL
reply
2 ups, 2y
It's all for fun, like everything else.:)
reply
[deleted]
5 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
5 ups, 2y
reply
8 ups, 2y,
1 reply
LOL
reply
7 ups, 2y
reply
7 ups, 2y,
1 reply
reply
9 ups, 2y
reply
[deleted]
7 ups, 2y,
1 reply
reply
7 ups, 2y,
1 reply
LOL
reply
[deleted]
7 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
[image deleted]Funny. This is why you're #1. These Girls are Standing for #1... and and our flag.
reply
6 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
10 ups, 2y,
3 replies
reply
7 ups, 2y,
1 reply
No joke lol
reply
7 ups, 2y,
1 reply
reply
5 ups, 2y,
1 reply
lol we all have our favs
reply
4 ups, 2y
Always a good one!
reply
5 ups, 2y,
1 reply
It’s a funny picture though, lol :-)
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
Lol :-)
reply
5 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y
reply
5 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
lol
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
5 ups, 2y
no prob man
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
5 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
3 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
This exact scenario happened to me but there were only about 6-7 urinals...and at least there were dividers! Still, though...wtf?
reply
5 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y
reply
[deleted]
6 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
making urinals great again
reply
6 ups, 2y
reply
6 ups, 2y,
1 reply
reply
6 ups, 2y
reply
5 ups, 2y,
1 reply
i.imgflip.com/1v4ruc.jpg (click to show)
reply
5 ups, 2y
reply
[deleted]
5 ups, 2y,
1 reply
Too many times D;
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 2y,
1 reply
reply
4 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 2y,
2 replies
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 2y,
1 reply
XD
reply
3 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y,
1 reply
[deleted]
2 ups, 2y
reply
2 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y,
1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 2y,
1 reply
reply
2 ups, 2y,
1 reply
[deleted]
2 ups, 2y
;D
Show More Comments
Flip Settings
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback