KristyTheMemer (25723)
Joined 2019-02-25
bear meme, funny, kristythememer,
33 Featured Images
46 Creations
25 Comments
3 Followers

Latest Submissions See All

Latest Comments

Untitled Image in fun
reply
0 ups, 2w
haha that was for a school project
Untitled Image in fun
reply
0 ups, 2w
ok so you are young. you still have time lol
Blank Nut Button in fun
reply
1 up, 2w
what do you mean i slap my friends all the time lmfaoo
Look what came in the mail today! in fun
reply
0 ups, 2w
Bruh | image tagged in bruh,memes,funny,agt,btg | made w/ Imgflip meme maker
wow. *begins applauding* best joke ever. like that's so funny dang
Untitled Image in fun
reply
0 ups, 2w
oof good luck with that IDK how old you are but I'm guessing that you're young so it WILL get better (i recommend changing your attitude and trying new things)
Feedback