Imgflip Logo Icon

game time mfs

game time mfs |  guess which comment is nar, sponge, & corpse | made w/ Imgflip meme maker
194 views 7 upvotes Made by -sponge- 5 months ago in MS_memer_group
66 Comments
2 ups, 5m,
1 reply
third
0 ups, 5m
nice
2 ups, 5m,
4 replies
Corpse,
Nar,
then some stupid shit.
1 up, 5m,
1 reply
F o r N o w ? Wym-
1 up, 5m,
1 reply
I mean, it can definitely change. Sex isn't all that bad.
1 up, 5m,
1 reply
It depends on who you're doing it with 💀-
1 up, 5m,
1 reply
A h , y e s .
A hole in the mattress, a prostitute, mean girl, gamer, Naomi, yo momma,
it's all different.
1 up, 5m,
1 reply
Who's your favorite? Out of those options-?
1 up, 5m,
1 reply
Joe Biden, I guess.
Or you.
0 ups, 5m
B a b e .
I was talking about the options you just gave me, but thanks.
1 up, 5m,
1 reply
I ain’t no stupid shit

You send nudes to 4 year olds mfk
0 ups, 5m,
2 replies
How could you tell . .
[deleted]
1 up, 5m,
1 reply
DRIZZZZZY
0 ups, 5m,
1 reply
Hey e.
You're alive again. I missed you, but I know it's not going to be the same as before.
[deleted]
1 up, 5m
Hello Drizzy,
You're right. It's not going to be the same as before.
1 up, 5m,
1 reply
It’s easy m8

I saw you do it on the e acc remember
1 up, 5m,
2 replies
Nar isn't 4 years old.
1 up, 5m,
1 reply
Me who never got the noods:
-Nar
1 up, 5m,
1 reply
You saw meh pussy tho 🥺
And you didn't show me yours.
1 up, 5m,
2 replies
Me want cOck no, cat >:(
1 up, 5m,
1 reply
it smol. make it bigg first.
1 up, 5m
Rub the cok.
1 up, 5m
That's the uncultured way.
And if I do it myself, you wouldn't have earned it.
1 up, 5m,
1 reply
Her brain belongs to one
0 ups, 5m,
2 replies
She took y o u r brain.
That explains everything.
1 up, 5m,
1 reply
I never had one for her to take
0 ups, 5m,
1 reply
You forgor 💀
1 up, 5m,
1 reply
wot
0 ups, 5m
brain
1 up, 5m
Can’t relate
1 up, 5m
Don't call her a stoopid shii 😭
1 up, 5m,
1 reply
And how do I e a r n it, babe😏~?
1 up, 5m,
2 replies
By getting it bigg yerself. I wouldn't t o u c h .
1 up, 5m,
1 reply
Anddd how should I get it bigg?
1 up, 5m,
1 reply
No idea.
Nowadays, even I can't 💀
1 up, 5m,
1 reply
Are you zad cuz of it?
1 up, 5m,
1 reply
N u h . It feels good. kinda.
Random erections are a pain.
1 up, 5m,
1 reply
Y k W h a t E l s e F e e l s G o o d ?

But like, what if someone wants to hook up, yall go to bed, and then your dick just wOn't work-
1 up, 5m,
1 reply
N u . T e L L m E h .

IT'S NOT DYSFUNCTIONAL. I just don't get randomly horny, so if someone hooks up and we go to bed I'd B E horny... assuming she's nice.
1 up, 5m,
1 reply
When me and you are together making lo- I mean pancakes 😌.

LMAO CHILE. What if she's mean? But only during sex, if you know what I mean .-.
1 up, 5m
o h f u c k y e s .

That's you exploiting my bottom dysphoria. I don't know, maybe I'll like it. But I sure as hell won't lose an erection because of it.
1 up, 5m,
1 reply
To... to which one💀...

Don't be d y s p h o r i c about it, babe.
And *ahem* H A H BOTTOM
1 up, 5m,
1 reply
S h u s h .

If I wasn't. . m e . . I'd be very curious about how a Daddy kink guy is a bottom. But I'M NOT😭
1 up, 5m,
1 reply
T o W h i c h O n e D r i z z y ? W H I C H O N E ?

Well, to be fair, it d i d say you're a switch. I believe that.
I just like making fun of you .-.
1 up, 5m,
1 reply
Pancakes are love. I don't know.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh-
1 up, 5m,
1 reply
Oh, wait, true. We can make l o t s of love, then.

You clearly didn't notice but I was asking you what your opinion is on you being a switch.
1 up, 5m,
1 reply
L e t ' s .

I haven't figured out a n y t h i n g . Therefore I have no opinions. My dick is a burden, and I wish sex didn't exist.
1 up, 5m,
1 reply
So in short, pancakes > sex.
1 up, 5m
They really are. For now.
[deleted] M
1 up, 5m,
3 replies
suck is Nar
haha is corpse
the stroke it sponge
do i win a prize?
1 up, 5m,
1 reply
No you don't
[deleted] M
1 up, 5m,
1 reply
Otay
damn was about to show you Hanji but nvm
1 up, 5m,
3 replies
WAIT
ACTUALLY YOU DO GET A PRIZE

*GIVES YOU CHOCOLATE*
1 up, 5m
CORPSE HAHAHAHHA
1 up, 5m
LNFAOIOOO
[deleted] M
1 up, 5m,
2 replies
*gets like Kirby*
1 up, 5m
@CORPSE
HHHHHHHHHHH *DIES*
1 up, 5m
HHHHHHHHHHHHHHHHHH
1 up, 5m,
1 reply
*gives you non-existent prize*
[deleted] M
1 up, 5m
:O
1 up, 5m
Ding ding ding
Show More Comments
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
guess which comment is nar, sponge, & corpse
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback