Imgflip Logo Icon

its true tho

its true tho |  my notifications 90% of the time; after using the politics stream and having an opinion | image tagged in 1 notification vs 809 notifications with message | made w/ Imgflip meme maker
13,942 views 493 upvotes Made by Janesse.exe 1 year ago
1 notification vs. 809 notifications with message memeCaption this Meme
96 Comments
13 ups, 1y,
2 replies
Finally! A worthy opponent! Our battle will be legendary! | TWITTER | image tagged in finally a worthy opponent our battle will be legendary | made w/ Imgflip meme maker
7 ups, 1y,
1 reply
omg politics stream and twitter is sooo toxic: | politics too and reddit: | image tagged in memes,monkey puppet | made w/ Imgflip meme maker
3 ups, 1y,
1 reply
yes and don't forget stans and a tf2 yt you wouldn't give a shit about but ye
4 ups, 1y,
1 reply
dream stans-
3 ups, 1y,
1 reply
any stans will do
3 ups, 1y,
1 reply
fair
2 ups, 1y,
1 reply
dream just cheated and try to cover up with big fawl like phone wright case 1 in the 1st game a youtuber I know likey did cheat and run away from it start drama even start he don't like making drama frame a cheater being a pedo when not and make the 100% seeable mistake and his fans are crazy
3 ups, 1y,
2 replies
exactly. and theres people covering for edp for some reason
2 ups, 1y,
1 reply
and any mistake people pointed out he never remake a video and fix them
3 ups, 1y
exactly. stans are f**king crazy
2 ups, 1y,
1 reply
Even the killer That they Simp for i Hope You guys Don't Report me it's t word
2 ups, 1y,
2 replies
yeah ik who u mean, theres people going viral on tiktok being called "the hottest killer"
2 ups, 1y
Ye including Big Channel
2 ups, 1y
3 ups, 1y,
3 replies
Pathetic. I have over 9000. I am not joking. I will send a screenshot if you want.
2 ups, 1y
of what a youtuber we were talking about youtubers and stans
2 ups, 1y,
1 reply
and you do even know the one I am on about no dream a tf2 yt who suck bad?
0 ups, 1y
i thinkk
0 ups, 1y
f**k yea do it
5 ups, 1y,
2 replies
Or the Christian ones
2 ups, 1y
ong
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
No, politics
0 ups, 1y,
1 reply
I said or for a reason
[deleted]
0 ups, 1y
Ik
5 ups, 1y,
1 reply
This rule can be used in real life with real politics!
lmao
4 ups, 1y
twitter lmao
3 ups, 1y
you see, this is why i never do anything on politics
[deleted]
2 ups, 1y,
1 reply
So that's what the number means...
1 up, 1y
lmao
2 ups, 1y
:0)
2 ups, 1y
holy f**k i didnt expect this many upvotes
2 ups, 1y,
2 replies
:)
2 ups, 1y
ayyyyy
2 ups, 1y,
1 reply
trust me ik, im following u
1 up, 1y,
1 reply
2 ups, 1y,
1 reply
pogggggg i rlly like ur templates btw u hv my reespekt
2 ups, 1y,
1 reply
2 ups, 1y,
1 reply
me:
2 ups, 1y,
2 replies
2 ups, 1y,
1 reply
you fool i just followed it now, hah
2 ups, 1y,
1 reply
1 up, 1y
1 up, 1y,
1 reply
1 up, 1y,
2 replies
1 up, 1y
1 up, 1y
[deleted]
1 up, 1y
LOL, so true!!
1 up, 1y,
1 reply
And the one notification is someone following a stream you moderate 💀
2 ups, 1y,
1 reply
not even that- my stream only has 1 follower besides mods
1 up, 1y,
1 reply
Rip
2 ups, 1y,
1 reply
ikr
1 up, 1y,
2 replies
I follow you
1 up, 1y
ill follow u bk
1 up, 1y,
1 reply
nvm i already do lmao
1 up, 1y
Ok lol
Show More Comments
Flip Settings
1 notification vs. 809 notifications with message memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
my notifications 90% of the time; after using the politics stream and having an opinion
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback