Imgflip Logo Icon

Tell me in the coments if you dissagree

Tell me in the coments if you dissagree |  Not all people named karen act like a karen; Society | image tagged in memes,the scroll of truth | made w/ Imgflip meme maker
share
14,326 views 467 upvotes Made by lollmfaolul 1 month ago
The Scroll Of Truth memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
88 Comments
reply
8 ups, 1m,
2 replies
this should be on the top of the front page.
reply
6 ups, 1m,
1 reply
i'm being legit here.
reply
3 ups, 1m,
2 replies
Thanks my guy
reply
4 ups, 1m,
1 reply
Yw, yo.
reply
3 ups, 1m,
1 reply
fr
reply
4 ups, 1m
Ngl, this actually is becoming a bit of a problem.
reply
1 up, 1m
true dat
reply
1 up, 4w,
1 reply
yeah
reply
2 ups, 4w
Ye.
reply
4 ups, 1m
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
The sun is a deadly laser
reply
3 ups, 1m,
1 reply
Hey I clicked on your profile and I see your hating on that guy who insulted the -10k ppl and I just wanted to say I respect you
reply
3 ups, 1m,
1 reply
Thank you, I respect you too. I love your meme btw, I hope you will reach 10k.
reply
2 ups, 1m,
2 replies
This meme is gonna get me to 10k
reply
2 ups, 1m
congratulations for hitting 10k
reply
2 ups, 1m
Thanks for your support!!!
reply
2 ups, 1m,
1 reply
My meme Is hot rn
reply
1 up, 1m
congratz
reply
2 ups, 1m
reply
2 ups, 1m,
1 reply
If I follow you lollmfaolul will you follow me
reply
1 up, 1m
I alr followed u lol i dont expect you to follow back
reply
1 up, 1m
thats yrue
reply
2 ups, 1m,
1 reply
And sadly, not all Karens are named karen
reply
[deleted]
1 up, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
2 ups, 1m
I killed a karen...with this thumb
reply
1 up, 1m,
1 reply
This is probably the most true meme yet
reply
1 up, 1m
Your literally The Biggest Idiot
reply
1 up, 1m
i actually have a business teacher that is named karen and she is a real karen.
reply
1 up, 4w
I know someone named Karen and she's actually pretty nice
reply
1 up, 1m
SO TRUE
reply
1 up, 1m,
1 reply
My hairstylist's name is Karen.
She hates Karens.
reply
1 up, 1m
the irony
reply
1 up, 1m
Ok
reply
1 up, 1m
I have a neighbor named Karen and she is really nice!
reply
1 up, 1m
lies
reply
1 up, 1m,
1 reply
Ofc they arent. Its a pathetic stereotype
reply
2 ups, 1m,
2 replies
Ik! My aunt's name is Karen and she the nicest person Iv'e met
reply
2 ups, 1m,
1 reply
59vcui.jpg (click to show)
reply
0 ups, 1m,
1 reply
reply
0 ups, 1m,
1 reply
reply
0 ups, 1m,
1 reply
59vhup.jpg (click to show)
reply
0 ups, 1m,
1 reply
lol
reply
0 ups, 1m,
1 reply
reply
0 ups, 1m
reply
0 ups, 1m,
1 reply
All people named Karen aren't all "Karens", some are.
reply
0 ups, 1m
This is true
reply
1 up, 1m
i beleive this but most people who act like karen auctually are named karen but there still is a possibility they are not
reply
1 up, 1m,
1 reply
LETS GET THIS BAD BOY TO 1K COMMENTS
reply
1 up, 1m,
1 reply
so far 33/1,000 unlees you meant 100
reply
1 up, 1m
Every person named karen i know is a karen
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
The Scroll Of Truth memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
Not all people named karen act like a karen; Society
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback