Imgflip Logo Icon

This would be very concerning.

This would be very concerning. |  When there's an ingredients section on a bag of apples | image tagged in memes,unsettled tom,apple | made w/ Imgflip meme maker
share
9,752 views 356 upvotes Made by PikiktheYEET 2 weeks ago
Unsettled Tom memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
19 Comments
reply
2 ups, 2w
Oh no anyway | image tagged in oh no anyway | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1w
Peter parker reading a book  | APPLE INGREDIENTS INGREDIENTS:
APPLE | image tagged in peter parker reading a book | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 2w
lol
reply
0 ups, 2w,
2 replies
I saw a product earlier that had an ingredient list on it when it shouldn't have, but now I can't remember what it was though.
Bottled water is one though too, has an unnecessary ingredients list, umm shouldn't it just be water?
reply
2 ups, 2w,
1 reply
Yeah, unless it says "hydrogen, oxygen" there really should not be an ingredients list on water.
reply
0 ups, 2w,
2 replies
I mean on one hand if there's other shyt they put in it yeah there should be a list, but on the other hand there just SHOULDN'T be a list because it should just be water and they're shouldn't be anything else in the bottle.

Not a real big deal to me anyway though really because i don't drink water (very very rarely), tap or bottled. I don't like it, I don't trust it.
reply
1 up, 1w
there's a law that makes you do that even if there's only one ingredient
reply
1 up, 2w,
2 replies
I agree. I too do not usually drink water, I usually drink milk, partially because the tap water where I live tastes kinda weird.
reply
0 ups, 2w,
1 reply
This was a pretty informative video for what bottled waters are the best/purest.

[Can't remember which one it ended up being as it was some years ago I watched it]

https://youtu.be/ElUgttLExaw
reply
1 up, 1w,
1 reply
I will watch that sometime probably.
reply
0 ups, 1w
Lol it's not a life commitment or anything, was cool to watch though just for clarity sake and whatnot 👍
reply
0 ups, 2w,
1 reply
Oh yuck, even in the rare instances I do need to drink water it's NEVER out of a tap, fuggg that I live 40 minutes away from flint Michigan lol
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Tap water do be sketchy sometimes. I used to live in Longmont, Colorado, witch is the only place I've ever been where the tap water didn't taste weird.
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Yeah for the most part though I've just become adapt to not need water like the normal person does.

John 4:14
But whosoever drinketh of the water that I shall give him shall never thirst; but the water that I shall give him shall be in him a well of water springing up into everlasting life
~Jesus. 😉

Other than what little bits i get of of the juices, pops, and foods I consume I don't think I've drank an actual glass/bottle big water in over 4 years. Sounds crazy but if shit ever did hit the fan where water supply became an issue everywhere, I take comfort in the fact that it wouldn't be a big issue for me

"Do not become addicted to water my friends for you will resent it's absence"
~immortan Joe (madmax)

Lol seriously though he might be been onto something
reply
0 ups, 1w
Scratch out *big* idk wtf that's even doin in there smh
reply
1 up, 2w
yeah it should be lol
reply
0 ups, 1w,
1 reply
hol up

But on a serious note, is this like an actual thing?
reply
0 ups, 1w,
1 reply
yes it has to be on every single package it's the law lol
reply
0 ups, 1w
Ok then. XD
Flip Settings
memes
gifs
other
Unsettled Tom memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
When there's an ingredients section on a bag of apples
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback