Imgflip Logo Icon

Billy Learning About Money

Billy Learning About Money |  AND YOU SHOULD'NT ... DOWNVOTES; BILLY YOU ARE A WISE ONE; TIC TOK | image tagged in billy learning about money | made w/ Imgflip meme maker
share
7,279 views 473 upvotes Made by Meme_to_lol 4 weeks ago
Billy Learning About Money memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
84 Comments
reply
2 ups, 4w
um
reply
2 ups, 4w,
1 reply
buddy... you spelled SHOULDN'T wrong
reply
2 ups, 4w,
1 reply
OH YEA
reply
2 ups, 4w
and tik tok aint tic tok
reply
2 ups, 4w
Uh wow
reply
2 ups, 4w,
1 reply
How did I get so much upvotes
reply
0 ups, 3w
Because you created a legendary meme, my friend.
reply
2 ups, 4w
yep
reply
2 ups, 4w
OMG
reply
2 ups, 4w,
1 reply
OMG NOW 316 UPVOTE
reply
0 ups, 4w,
1 reply
not to be mean but i made this meme and got more upvotes i guess we came up with the same idea
reply
0 ups, 3w
Yeah yeah i believe you. What a coincidence. (plot twist:sarcasm)
reply
2 ups, 4w
hehe
reply
2 ups, 4w
Btw I just want to say thanks for upvotes and I never got so much upvotes on a meme before so thank you
reply
2 ups, 4w,
1 reply
Litterly what happened
reply
0 ups, 4w,
1 reply
I got 22000 upvotes from a meme
reply
0 ups, 4w,
1 reply
Oh I mean 22000 points not upvotes
reply
1 up, 4w,
1 reply
DUDE I DON'T WANT TO HEAR YOU COMMENTING IN MY MEME
reply
0 ups, 4w,
2 replies
That’s what I’ve said a million times
reply
1 up, 4w,
1 reply
Ok from now on no more commenting rude or bragging on other people's memes
reply
0 ups, 4w
I don’t apply to that rule
reply
0 ups, 4w
You jerk
reply
2 ups, 4w
Just a meme chill
reply
1 up, 4w
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 387 UPVOTES
reply
1 up, 4w,
1 reply
He's too smart for his age
reply
3 ups, 4w
haha true
reply
1 up, 4w,
3 replies
Bruv u speled tik tok rong
reply
1 up, 4w
..
reply
0 ups, 2w
ask us if we care, kid
reply
0 ups, 3w
tiktok deserves to be spelled wrong, so what's the problem?
reply
1 up, 4w
and its spelled correctly
reply
2 ups, 4w,
2 replies
i for one do not like this meme. tiktok isn't the worst thing in the world, so why do so many people hate it?
reply
2 ups, 4w,
2 replies
It got banned for a reason
reply
1 up, 4w,
1 reply
it didn't get banned?
reply
2 ups, 4w,
1 reply
It did
reply
2 ups, 4w,
1 reply
But there is a new president
reply
1 up, 4w,
1 reply
it says on google that it didn't
reply
2 ups, 4w,
1 reply
dunno
reply
0 ups, 4w
eh, anyways sorry for starting an arguement
reply
0 ups, 3w,
1 reply
yeah, because people used tik tok to ruin a trump rally
reply
0 ups, 3w
that i'm happy about
reply
0 ups, 3w
Tiktok has such cringe things and terrible dances.
reply
1 up, 4w,
1 reply
reposter
reply
0 ups, 4w
Wdym
reply
1 up, 4w,
3 replies
dotn hate me for this but i kinda like tiktok im sorry
reply
2 ups, 4w
It ok
reply
2 ups, 4w
It is ok
reply
0 ups, 3w
It’s ok we all like tiktok. The cringy stuff and dances are the bad things. That’s the only part that’s bad
reply
0 ups, 3w
jeez you don't need to comment how many upvotes you have we can see we aren't blind, plus ive seen someone with more than 100k freaking views where this has more than 6,000, so you arent the king of the world
reply
0 ups, 3w,
1 reply
this is a repost >:(
reply
0 ups, 3w
No someone copied mine this was made before that look at when it was posted
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Billy Learning About Money memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 3
  • Imgflip Downvote
  • Imgflip Downvote
  • Imgflip Downvote
  • IMAGE DESCRIPTION:
    AND YOU SHOULD'NT ... DOWNVOTES; BILLY YOU ARE A WISE ONE; TIC TOK
    hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback