Imgflip Logo Icon

The plague began in late 2017 with a simple advertisement...

The plague began in late 2017 with a simple advertisement... |  2017 Me:; Happily minding my own business playing a mobile game; The very first TikTok ad: | image tagged in veggietales 'allow us to introduce ourselfs',tiktok,memes,funny,2017,advertisement | made w/ Imgflip meme maker
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
34 Comments
reply
6 ups, 2w,
1 reply
Are we blind, deploy the ad blockers.
reply
4 ups, 2w
Its over Anakin I have the high ground | TIKTOK (IN THE END) "ITS OVER, ANAKIN, I HAVE THE HIGH GROUND" | image tagged in its over anakin i have the high ground | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 2w,
1 reply
I like your description of Tiktok, “the plague” lol
reply
3 ups, 2w,
1 reply
Its as bad as Covid
reply
4 ups, 2w,
1 reply
Id rather get covid then get a tiktok account
reply
3 ups, 2w,
1 reply
Same
reply
1 up, 2w,
1 reply
upvote this comment if you agree
reply
0 ups, 5d,
2 replies
i notice ur new so you dont know the rule yet

on imgflip, upvote begging isn't tolerated very much and you will get bombarded in the comments if you say something like that...

anyway just take this as a warning. have a great day :)
reply
0 ups, 4d
Thankfully I don't see it all that much anymore. 6 months or so ago Imgflip was almost intolerable with the amount of upvote begging T_T.
reply
0 ups, 4d,
1 reply
Yeah. Ik
I did that partially just to be annoying but my sister hates upvote beggars so I don't do upvote begging unless I'm in a bad mood or I'm tired.
reply
0 ups, 3d
ah, ok
reply
4 ups, 2w
reply
3 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 3d
well the ad doesn't say anything about why thier software isn't different from other platforms, the ads are just music with a video in the background and the slogan "make your day" in the middle

ok the point is that tiktok seems kinda dumb even if you just looked at the ad and dont know what the software does
reply
3 ups, 2w,
1 reply
me: *sees meme* *spams upvote button*
reply
1 up, 2w,
2 replies
reply
1 up, 2w
yay for veggie tales lol
reply
1 up, 2w
it's been a while
reply
3 ups, 2w
Ah yes, the good old days of 2014, where everyone was playing Minecraft and musical.ly didn't exist yet
reply
3 ups, 2w,
1 reply
I’ve never really liked tik tok since it was a thing
reply
3 ups, 2w,
1 reply
me neither i thought it was kinda dumb ever since i started seeing the ads BUT WHEN I LEARNT WHAT THE SOFTWARE ACTUALLY WAS--

🤢🤢🤮🤮🤮🤮
reply
4 ups, 2w,
2 replies
Dumb teenagers wasting their time on useless stuff that the world is better off without
reply
5 ups, 2w
I used TikTok for 9 months (i wanted to try it out) and I gotta say its so terrible, Imgflip and Reddit is better!
reply
1 up, 2w,
1 reply
ye
reply
3 ups, 2w
Imgflip and reddit are like some of the only social media i have and check constantly
reply
2 ups, 2w,
1 reply
The fact that it's probably malware isn't helping our cybersecurity situation any.
reply
1 up, 5d
XD true
reply
2 ups, 2w
reply
1 up, 2w
when an ad of a game you already have pops up
reply
1 up, 2w,
1 reply
"does anyone have a time machine?"
"Oh, I do. I found it for sale on tiktok"
"?????"
reply
0 ups, 1w
yall are having strokes 😂😂😂
reply
1 up, 2w
oh vegytales
reply
0 ups, 2w
EyEs LiPS FacE
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • pure-white-background-85a2a7fd.jpg
  • VeggieTales 'Allow us to introduce ourselfs'
  • IMAGE DESCRIPTION:
    2017 Me:; Happily minding my own business playing a mobile game; The very first TikTok ad:
    hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback