Imgflip Logo Icon

Haha French Art is Fart

Haha French Art is Fart |  French Art; French Art | image tagged in monkey puppet,dank memes,funny memes,change my mind | made w/ Imgflip meme maker
share
1,090 views 67 upvotes Made by Kervin 2 weeks ago
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
70 Comments
reply
2 ups, 1w,
1 reply
Monkey Puppet Meme | American SS American SS | image tagged in memes,monkey puppet | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 1w
And then he said .... | HAHAHAHA | image tagged in and then he said | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 2w,
1 reply
poop | ALL RAP IS CRAP | image tagged in poop | made w/ Imgflip meme maker
.
reply
0 ups, 2w
reply
1 up, 2w
473sj1.gif (click to show) Now who can argue with that?
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w
reply
1 up, 2w,
2 replies
reply
0 ups, 2w
SHITS Hahahaha
reply
0 ups, 2w,
1 reply
That should be a Swedish Hits
reply
1 up, 2w,
2 replies
Close enough
reply
0 ups, 2w
LOL
reply
0 ups, 2w
Yes, It is
reply
0 ups, 2w
Pop makes poop look good.
reply
1 up, 2w,
1 reply
National Socialist German Workers' Party
reply
0 ups, 2w,
1 reply
?
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Nazi
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Ok
reply
0 ups, 1w,
3 replies
You do know what the Nazis were right?
reply
0 ups, 4d,
1 reply
Bruh you said it right here too
reply
0 ups, 3d,
1 reply
I was just asking if you knew who they were since you put up a question mark.
reply
0 ups, 3d,
3 replies
I do sorry I misinterpreted that I thought you meant that the Nazis were doing the right thing. Oops, my bad.
reply
0 ups, 2d,
1 reply
I know you misinterpreted this, you were the one who started this whole argument... but whatever
reply
0 ups, 2d,
1 reply
Here's what I meant: So the Nazis were a German party (with their actual name being the National Socialist Germans' Party) So I used the acronym as a joke since the meme says, French Art = Fart and whatever. So since the acronym isn't the Nazis' full name I used the full name as a joke. Get it? If you don't, I wouldn't know how to explain it.
0 ups, 2d
I get it now sorry.
reply
0 ups, 3d,
1 reply
Sorry for calling you stupid.
reply
0 ups, 2d,
1 reply
Meh... honestly, I don't care, I can deal with some dude on the internet calling me stupid lol
0 ups, 2d
I'm very sorry tho
reply
0 ups, 2d,
1 reply
I don't think anybody would've thought the Nazis did the right thing.... but I mean, why drag me into this? I didn't do anything wrong, did I?
reply
0 ups, 2d
I'm sorry.
reply
0 ups, 6d,
1 reply
They were the cruelest and evil people in the world.
reply
0 ups, 6d,
1 reply
Sure, say what you want
reply
0 ups, 6d,
1 reply
They killed thousands of people.
reply
0 ups, 5d,
1 reply
I know
reply
0 ups, 5d,
5 replies
bruh ur so stupid
0 ups, 4d
you actually believe that Hitler was right
0 ups, 3d
Mkay, whate'er
0 ups, 4d
Sorry I didn't realize you meant it as a joke.
0 ups, 5d
How?
0 ups, 4d
I didn't believe Hitler was right. I never implied that Hitler was right. I only asked if you knew what the Nazis were, and you answered my question. After you answered my question, I believed the conversation ended there. Plus, I only posted a joke, so fine, sue me because I said the bad word, "Nazis". Your gonna hear that plenty. So, let me ask you another question: When the f**king hell have I EVER said Hitler was right for starting WWII? Answer that.
reply
0 ups, 1w,
1 reply
About what?
reply
0 ups, 7d,
1 reply
The Nazis..... They were....Y'know, Hitler.... Nevermind, just disregard this whole conversation... :)
reply
0 ups, 4d,
1 reply
You said they were right right here
reply
0 ups, 3d,
1 reply
I --- oh God... I'm not even going to argue with you. IT WAS A JOKE GODDAMMIT
reply
0 ups, 3d,
1 reply
I'm sorry I didn't realize it was a joke when I wrote that comment. And please stop cussing it makes me uncomfortable.
0 ups, 2d
don't care
reply
1 up, 2w,
4 replies
I'm 100% sure that this is a repost from a imgflip user that's not me
reply
0 ups, 2w
Can you send me a link? It will be a big help.
reply
0 ups, 2w
Ok, I don't know it's a repost because why would I do one If I know I will receive this types of comments..
reply
0 ups, 2w,
3 replies
If you're refering to the change my mind meme, I know it's a repost but the looking monkey isn't.
reply
0 ups, 2w,
1 reply
this is a repost except with the spanish hits part cut off
reply
0 ups, 2w,
1 reply
How about the french art?
reply
1 up, 2w,
2 replies
Also in the original
reply
1 up, 2w
Ohh
reply
1 up, 2w
But it does seem like you didn’t know it was a repost so imma let it slide
reply
0 ups, 2w
i saw it like 2 months ago
reply
0 ups, 2w
sorry I don't have the link
reply
0 ups, 2w,
1 reply
just saying
reply
1 up, 2w
Yea this is a repost
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 2
  • download (1).png
  • Monkey looking away
  • IMAGE DESCRIPTION:
    French Art; French Art
    hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback