Imgflip Logo Icon

OH no

OH no |  When you go bankrupt in your small business; A group of young women come to the doors; They all have the karen haircut | image tagged in memes,panik kalm panik | made w/ Imgflip meme maker
20,215 views 445 upvotes Made by MemerMan100 7 months ago
Panik Kalm Panik memeCaption this Meme
64 Comments
[deleted]
11 ups, 2m,
3 replies
Return to monke | BEING A KAREN | image tagged in return to monke | made w/ Imgflip meme maker
3 ups, 2m
m o n k e
3 ups, 2m
Don't Mind If I Do | image tagged in don't mind if i do | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 3w
M O N K E
9 ups, 2m,
2 replies
kid with cross | MAY THE FORCE, GOD, HOLY SATAN, EVIL SATAN, GOD'S FORCE, SATAN'S FORCE, THEY ALL BE WITH YOU | image tagged in kid with cross | made w/ Imgflip meme maker
4 ups, 2m,
1 reply
Ya know you just said “may satan be with you”
2 ups, 2m,
2 replies
Ya, he can help sometimes
3 ups, 2m,
1 reply
Yeah I agree if you watch any generic demon ecchi anime it turns out Satan in the Prince of Evil or Emperor of Hell he’s actually just a hit anime girl
2 ups, 2m
isn’t*
3 ups, 2m,
1 reply
Uhh.. so ya know how satan is literally all the evil in the universe in one being?
2 ups, 2m,
1 reply
He gonna help against karen
4 ups, 2m,
1 reply
Good point
2 ups, 2m
Ikr..
0 ups, 1m,
1 reply
What about us cacodemons?
0 ups, 1m,
1 reply
Oh, u exist, noted!
0 ups, 1m,
1 reply
Thnx lol :D
0 ups, 1m
:D
5 ups, 2m
4 ups, 2m,
2 replies
2 ups, 2m
LOL nice one
1 up, 1m
But ur sill an employee: P A N I K
4 ups, 2m,
1 reply
1 up, 2m,
2 replies
yeah i went back to when i first joined and did not understand the concept of streams XD
1 up, 2m,
1 reply
same
1 up, 2m,
1 reply
wait a minute

your last submission was 6 MONTHS ago?!
0 ups, 1m
Nope, he just made it and kept. Then he realised he have a meme in his backpocket. He opened it and then submitted it
1 up, 2m
What streams did you post to?
3 ups, 2m,
1 reply
They’re not Karens and are just fooling you: Kalm
0 ups, 1m,
1 reply
They want the manager: P A N I K
0 ups, 1m,
1 reply
They want the manager so they can help with business: Kalm
Everybody thinks they’re Karens: EXTREME PANIK
0 ups, 1m
You get everyone under control: kalm
2 ups, 2m
I understand the karen
I stalk the karen
I am the karen!
2 ups, 2m
1 up, 2m,
1 reply
How did you made this 6 months ago and uploading it now?
1 up, 2m,
1 reply
i was going back in time to when i didnt understand streams lol
1 up, 2m,
1 reply
Lol
1 up, 2m
˙ ͜ʟ˙
1 up, 1m
Lol
big funni
1 up, 1m,
1 reply
Here comes karens
1 up, 1m,
1 reply
knocking on your door as your closing up your store
0 ups, 1m
Here comes Karens
1 up, 2m,
1 reply
I don’t get it...
1 up, 2m,
1 reply
Do you know what Karen means
1 up, 2m,
1 reply
Sí. But what do “Karens” have to do with a bankrupt business?
1 up, 2m,
1 reply
They will ask to talk to the manager
1 up, 2m,
1 reply
How did they get in if it’s “bankrupt”?
1 up, 2m,
1 reply
Maybe the business has very little money but is still open
1 up, 2m,
1 reply
Doesn’t bankrupt mean shutting your doors?
1 up, 2m
Idk
1 up, 1m
Show More Comments
Flip Settings
Panik Kalm Panik memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
When you go bankrupt in your small business; A group of young women come to the doors; They all have the karen haircut
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback