Imgflip Logo Icon

change my mind

change my mind |  the person who invented the knock knock joke should win the no-bell prize | image tagged in memes,change my mind | made w/ Imgflip meme maker
share
120,303 views 1624 upvotes Made by muhammadsatrioanggoro 2 months ago
Change My Mind memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
143 Comments
reply
27 ups, 2m,
5 replies
Tom nook | NO-BELLS?! | image tagged in tom nook | made w/ Imgflip meme maker
reply
14 ups, 2m,
1 reply
Isabella | SORRY, NO BELLS | image tagged in isabella | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 2m,
2 replies
But aren't you yourself a bell? because you are is-a-bell
reply
6 ups, 2m,
2 replies
Isabelle Animal Crossing Announcement | I AM A BELL | image tagged in isabelle animal crossing announcement | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
3 ups, 2m
Yes she is a bell. thats why shes isabell, not isabelle.

I just confused myself
reply
2 ups, 2m,
1 reply
But your name isn't Amabell
reply
1 up, 2m
reply
8 ups, 2m
reply
6 ups, 2m
reply
5 ups, 2m
reply
0 ups, 6d
this is why tom nook should be arrested immediately
reply
13 ups, 2m,
1 reply
Lol no bells
reply
1 up, 2m,
2 replies
No lie Isabelle ain't that good in smash.
reply
1 up, 2m,
1 reply
WHAT DO YOU MEAN ISABELLE I SNOT GOOD IN SMASH. Isabelle is cracked in smash
reply
0 ups, 2w,
1 reply
I said "that good". I can acknowledge the things they do have, but I have to say that some of this character is not Buff Doge material yet.
reply
0 ups, 2w,
1 reply
yeah honestly its true but If you spam with Isabelle you can win the game EZ
reply
0 ups, 2w,
1 reply
That depends on your opponent. If I use your "spam" strategy and I run into someone who knows what to do against this, I'm screwed. This forces me to either lose the game or change strategies.
Good Isabelle players don't really spam as much as they trap their opponents. Usually, the better player wins.
reply
0 ups, 2w
true
reply
0 ups, 2w
Isabelle Good!
reply
[deleted]
13 ups, 2m,
1 reply
reply
2 ups, 2m,
1 reply
I love that! What's the template name?
reply
2 ups, 2m,
1 reply
its called change my mind
reply
3 ups, 2m,
1 reply
no the pun gun one
reply
[deleted]
1 up, 2m,
1 reply
Just added it as a template. Just search pun gun. I'll have to get a slightly less blurry version for you guys too.
reply
1 up, 2m
reply
10 ups, 2m
reply
[deleted]
8 ups, 2m
reply
8 ups, 2m,
1 reply
reply
6 ups, 2m,
1 reply
reply
4 ups, 2m,
1 reply
Not very no-bell of you
reply
2 ups, 2m
reply
6 ups, 2m
reply
6 ups, 2m,
1 reply
reply
3 ups, 2m,
1 reply
omg my dad wont get off that show
reply
5 ups, 2m,
1 reply
reply
1 up, 2m
ooh hazbin
reply
4 ups, 2m
reply
4 ups, 2m
reply
[deleted]
4 ups, 2m
reply
4 ups, 2m
reply
[deleted]
4 ups, 2m,
1 reply
lol I noticed right away
reply
4 ups, 2m
4oek3n.jpg (click to show)
reply
3 ups, 2m
reply
4 ups, 2m
OH I GET IT CUZ NO DOORBELL I lOVE THIS
reply
3 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
as in nobody clicks the bell next to the sub button
reply
3 ups, 2m
LOL thats actually funny
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Change My Mind memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
the person who invented the knock knock joke should win the no-bell prize
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback