Imgflip Logo Icon

Now you know. EDUCATION!!! XD

Now you know. EDUCATION!!! XD | image tagged in secrets,imgflip users | made w/ Imgflip meme maker
506 views 8 upvotes Made by anonymous 3 years ago in Furries_Confess
30 Comments
0 ups, 3y,
1 reply
Time for some nerdy info with Aqua

As you probably know, most dinosaurs are named for latin roots.
Alioramus means 'other branch', 'other horn', or 'other antler'.
We can take the first part, Alio, and translate that
Alio alone translates to 'other', or even 'otherworldly'
Hence, your username also translates to 'otherworldly sin', which sounds awesome, not gonna lie.
[deleted]
0 ups, 3y,
2 replies
True, though I was pretty aware. I used it on purpose to represent my split personality, which is used in other terms, a sin on one half, and the other being (I guess the opposite?) so people who were Latin or Greek by nature knew I was nothing but trouble, but my friends think I put together a name like so.
0 ups, 3y,
1 reply
Wait,you play fossil fighters?
I love that game!
[deleted]
0 ups, 3y,
2 replies
I do, matter of fact, I have every vivo/challenge unlocked vivosaur in the game, Dynal was a pain in the ass for the second time but I used guhvorn, duna, and raptin for that fight.
0 ups, 3y
WOW!
I couldn't beat dynal very easy,his compy kicked my a** so badly I had to take a break for a week.
My main team is: Venator,Spinax,And Alectro.
My vivosaurs are just all big carnivores.
[deleted]
0 ups, 3y,
1 reply
make sure to take full advantage of raptin's poison skills every turn because dynal has 1k health and he tanks hits like an M1A2 abrams
0 ups, 3y,
1 reply
I know but I beat the game a few years ago,now I just dig and battle.
[deleted]
0 ups, 3y,
1 reply
same, I just wreck people with the dinaurian trio lmao
I make guhnnash look like an inferior species
0 ups, 3y,
2 replies
I just don't like the dinaurian tri,I like my triplets
[deleted]
0 ups, 3y,
2 replies
well considering basically any vivo you pair can share a team skill I don't have to even use dynal a lot
0 ups, 3y,
1 reply
Hmmmm how long ya been playin?
[deleted]
0 ups, 3y
6 years
0 ups, 3y
4 years for me.
[deleted]
0 ups, 3y,
7 replies
When I started all around/medium classes where what I mained, Normally Neo, S-raptor, and Somethimes I switch allo for like T-rex but normally I go for that trio, Considering their combos include them hitting backflips
0 ups, 3y
Hmm,I should have watched some yt vids too I guess
0 ups, 3y,
1 reply
I only ever used megalo a few times,and fear attacks feel useful to me in a way.
[deleted]
0 ups, 3y
If you use t-rex, make sure you have good support.
If you use long range vivos, don't rely on the AZ.
0 ups, 3y,
1 reply
Hmm I think I will try that thx.
[deleted]
0 ups, 3y
T-rex is good for attacks and if he has the right support, he becomes an absolute monster in the AZ, with tyrant's roar, causing damage for both AZ and SZ vivos. and his higher combo and fury attacks pack GIGANTIC punches, and establishes fear factors.
0 ups, 3y,
2 replies
I started with all around/large's because It feels too slow to use the small that so easily get defeated.
[deleted]
0 ups, 3y
that is if you were vulnerable yet dull enough to put shanshan in the AZ.

I like the balance with small upper support effects to boost neo because even though his defense is low s raptor can take care of his defense while allo boosts his attack.
[deleted]
0 ups, 3y
I realized how useful alio and his poison effects were so I switched neo out for him and that's how Alio really was found, Super balanced with poison for good after effect damage with 0 downfall in the SZ.
0 ups, 3y
Alright thx,i have to go though bye!
0 ups, 3y,
1 reply
I mean,I try my best.
I was 9 so it wasn't easy for me to do team matchups and know exactly what to do.
[deleted]
0 ups, 3y
I watched a lot of yt vids about setups and effects and I overlooked the tutorials fairly
0 ups, 3y,
2 replies
So a strategist on effects I see.
Poison damage is helpful but I prefer fear effects.
[deleted]
0 ups, 3y
most fear effect vivos are on the attack class, megalo is decent but you have to have a LOT of fp leftover if you use null breath, because you're gonna only have one shot.
[deleted]
0 ups, 3y
putting delta, compso, or other auto fp generators should give you a good upper hand if you can deal with low lp support vivos
0 ups, 3y,
1 reply
Cool!
[deleted]
0 ups, 3y
Appreciate the recap tho lol
Created with the Imgflip Meme Generator