Imgflip Logo Icon

nobody says otherwise?

nobody says otherwise? |  antartica is 100% water because ice is water | image tagged in memes,change my mind | made w/ Imgflip meme maker
5,048 views 195 upvotes Made by Spooky_Meme_Guy 1 year ago
Change My Mind memeCaption this Meme
36 Comments
5 ups, 1y,
2 replies
am I a joke to you | THE GIANT PIECE OF LAND FROZEN UNDER ANTARCTICA: | image tagged in am i a joke to you | made w/ Imgflip meme maker
1 up, 1y,
1 reply
By definition, Antarctica checks every box to be a Tundra
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
Monkey Puppet Meme | image tagged in memes,monkey puppet | made w/ Imgflip meme maker
me heading to Antarctica to walk on water
0 ups, 1y
Lol
0 ups, 1y
right?
4 ups, 1y,
1 reply
Okay, just to cover basic geology, the antartic is in fact a continent, there's dirt under the ice and snow. The artic pole is not in fact land however, so could have been home to leopleurodons.
[deleted]
1 up, 1y
very true, i was just gonna say that, but u coverd it for me. thx! :)
3 ups, 1y,
2 replies
search it
4 ups, 1y,
1 reply
1 up, 1y,
1 reply
e
0 ups, 1y
?
[deleted]
0 ups, 1y
true!
[deleted]
2 ups, 1y
the
2 ups, 1y,
1 reply
Ice, knowing that it is has a different molecular structure than water
0 ups, 1y
BUT THIS IS SO FUNNY HAHAHA!
2 ups, 1y
Technically, but there is land under the ice
4 ups, 1y,
1 reply
Give This Man A Scholarship To Every School.
1 up, 1y
yes
2 ups, 1y,
1 reply
that means Antarctica is Atlanta
0 ups, 1y
ha! yeah right
1 up, 1y
its 98% water, 2% air
1 up, 1y,
1 reply
[deleted]
0 ups, 1y
sad big
0 ups, 1y
what about the antarctic animals
[deleted]
0 ups, 1y
hmmmmmmmm
0 ups, 9m,
1 reply
the comments just done changed ur mind
0 ups, 9m,
1 reply
took you 3 months
0 ups, 9m,
1 reply
?
0 ups, 9m,
1 reply
you waited 3 months to make a comment is what im saying
0 ups, 9m
i saw the meme 1d ago-
0 ups, 1y
its not all ice though
0 ups, 1y
This is so true tho lol
0 ups, 1y
0 ups, 1y,
1 reply
what the shit
1 up, 1y
dude.
[deleted]
0 ups, 1y
Antarctica is frozen ice over a peice of land otherwise it wouldn't be a continent
Flip Settings
Change My Mind memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
antartica is 100% water because ice is water
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback