Imgflip Logo Icon

WHO ARE WE?! WEEBSSSS!

WHO ARE WE?! WEEBSSSS! |  WHO ARE WE?! WEEBS! WHAT ARE WE GONNA DO?! WATCH ANIME! ARE WE GONNA SLEEP?! WHATS SLEEP?! | image tagged in memes,what do we want 3 | made w/ Imgflip meme maker
share
15,005 views 550 upvotes Made by Queen_Explotion_murder 3 weeks ago
What Do We Want 3 memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
196 Comments
reply
15 ups, 3w,
10 replies
Saucy FlutterDash | image tagged in sexy ponies | made w/ Imgflip meme maker
Also weebs:
reply
6 ups, 3w,
1 reply
Unsee juice | image tagged in unsee juice | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 3w
Oof size large | image tagged in oof size large | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 2w,
1 reply
wtf bro
reply
0 ups, 2w,
2 replies
They are just playing
reply
0 ups, 2w,
1 reply
no........that is sex my bro
reply
0 ups, 2w,
1 reply
Oh ok
reply
0 ups, 2w
but im the kind of guy that likes stuff like this, so i'll allow it
reply
0 ups, 2w
what kind of playing? literally, which kind of playing includes them getting on top of each other and "doing it"
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
Yep
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
2 replies
That's everyone
0 ups, 2w
https://www.tiktok.com/@.some_loner/video/6891816667240844545?lang=en
reply
1 up, 2w
reply
1 up, 3w
reply
0 ups, 3w,
1 reply
wot are they doing
reply
0 ups, 2w,
2 replies
They just having fun
reply
0 ups, 2w
YOU CALL THAT HAVING FUN!?
reply
0 ups, 2w,
3 replies
They look like they are having sex
reply
0 ups, 2w
yes
reply
0 ups, 2w,
1 reply
Ok then
reply
0 ups, 2w,
1 reply
Just where did you find that
reply
0 ups, 2w,
1 reply
https://derpibooru.org/images/17052
reply
0 ups, 2w,
1 reply
who even makes this sh1t?
reply
0 ups, 2w
Insomniacovrlrd & AskSpotlight
reply
0 ups, 2w
r/woooosh
reply
0 ups, 3w
uncalled 4
reply
0 ups, 2w,
1 reply
No the definitely dont
reply
0 ups, 2w
Its mlp:fim
reply
0 ups, 2w
no this is fine
reply
0 ups, 3w,
1 reply
Shut up bitch not all weebs are shrex crazed maniacs. I personally see shrex as disgusting and I'm a weeb
reply
0 ups, 3w
wut's shrex? shreks?
reply
5 ups, 3w,
3 replies
what is sleep
sleep is nonexistent
sleep and weebs cannot exist in the same universe
reply
0 ups, 2w
Lol
reply
0 ups, 3w
XD
reply
0 ups, 3w,
1 reply
I actually consider myself nocturnal because normal people suck
reply
0 ups, 2w
Yeah normies suck. My younger sister is a normie and I swear I will kamehameha her out of existance
reply
2 ups, 3w,
4 replies
I have never finished an anime except for The Promised Neverland...
Actually a season 2 is coming out in 2021 so uhhhhh
reply
1 up, 2w,
1 reply
The Promised Neverland that’s a funny way of saying Orphan Chop Shop
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w
Lol
reply
1 up, 3w,
2 replies
The only anime I've ever finished was fugshi no kuni no Alice 1983 which was 1 season
reply
0 ups, 2w,
1 reply
no get mad at me but the only anime i've ever finished was pokemon x&y
reply
0 ups, 2w
i have but i meant other than pokemon mine was fughshi no kuni no alice 1983 (what do you think it means in english)
reply
0 ups, 2w
I’ve seen the seven deadly sins
reply
1 up, 3w,
1 reply
lol
reply
1 up, 3w,
1 reply
hahahhahhaha you make me laugh
reply
1 up, 3w,
1 reply
me?
reply
1 up, 3w,
1 reply
YES YOUR MEME MAKES MY DAY🤣🤣🤣
reply
2 ups, 3w,
1 reply
aww thank you XD
reply
1 up, 3w,
1 reply
You deserve an upvote and I'll follow you.
reply
3 ups, 3w,
1 reply
🥰🥰 you making me smile
reply
3 ups, 3w
you just made my day
reply
1 up, 2w,
1 reply
the only anime ive finshed is jojo's bizarre adventure
reply
0 ups, 2w
I havent watched too much of it
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
What Do We Want 3 memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
WHO ARE WE?! WEEBS! WHAT ARE WE GONNA DO?! WATCH ANIME! ARE WE GONNA SLEEP?! WHATS SLEEP?!
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback