Imgflip Logo Icon

iF YoU ReMEMbEr ThIs

iF YoU ReMEMbEr ThIs |  IF YOU REMEBER THIS; THEN YOU DESERVE NOTHING
EVERYONE REMEBERS THIS | image tagged in rubix cube | made w/ Imgflip meme maker
share
7,592 views 505 upvotes Made by dankmemecreatures 1 month ago
rubix cube memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
45 Comments
reply
6 ups, 1m,
1 reply
If you remember how to spell “remember” you deserve an upvote
reply
3 ups, 1m
nah man its just classic meme style. I totally didn't misspell that, I just did it on purpose...
reply
3 ups, 1m
I'll take your entire stock | OF NOTHINGNESS | image tagged in i'll take your entire stock | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1m
They had us in the first half | image tagged in they had us in the first half | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1m,
2 replies
Rubix cube, i have one somewhere, i just cant find it tho....
reply
1 up, 1m,
2 replies
i broke mine after to years of trying to figure it out
reply
1 up, 1m,
1 reply
well dang
reply
1 up, 1m
yeah i uhh messed with moving the rubix cube uh quite a bit before i tried to but the puzzle back toogether
reply
1 up, 1m,
1 reply
I learned how to solve it
reply
1 up, 1m
oh
reply
1 up, 1m
Mine has been unsolved for four years...
reply
3 ups, 1m,
3 replies
what is up with the trend of if you remember this memes?
reply
1 up, 1m,
1 reply
And the "how popular will this get". It's called people with no imagination.
reply
2 ups, 1m
yeah, i ran out of imagination when i made one of those, good thing it wasnt popular
reply
1 up, 1m,
1 reply
beats me
reply
2 ups, 1m,
1 reply
I'm glad this one has a twist!
reply
1 up, 1m,
1 reply
Yes, it made me stop and look twice!
reply
1 up, 1m,
1 reply
Wait a second...
reply
3 ups, 1m,
1 reply
I made a pun without realizing it
reply
1 up, 1m,
1 reply
"twist"
reply
1 up, 1m
Oh, yes, i get it now!
reply
1 up, 1m,
2 replies
congrats
reply
2 ups, 1m
thx
reply
2 ups, 1m
also i'm sad now it was almost 69
reply
2 ups, 1m
reply
2 ups, 1m
gimme
reply
1 up, 1m,
2 replies
If you can solve it, than you deserve upvotes. I can solve it, but I don't deserve upvotes.
reply
0 ups, 1m,
1 reply
I can solve it in 40 seconds
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Nice!
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Could, i kinda forgot how. I mean i still can just not as fast
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Ok. If you ever get into it again, I would recommend J-perm for improvement and I would also recommend going to competitions.
reply
0 ups, 1m
Ok thanks!
reply
0 ups, 1m,
1 reply
My friends and I have gotten way into this and all of us are reliably under 25 sec with one of my friends averaging 15 sec.
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Nice, that’s fast. I average 15 seconds too, but sadly , I’m the only one in my friend group that speedcubes.
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Oof, I feel sorry for you. But good job getting sub 20.
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Thanks. Who's your favorite cubing youtuber?
reply
0 ups, 1m,
1 reply
J Perm with a close second being Cube Head
reply
0 ups, 1m
Cool. For me it’s J Perm and Brody the Cuber
reply
0 ups, 1m
If you remember this, congratulations. You don’t have Alzheimer’s.
reply
0 ups, 1m
I like this. it pokes fun at the "New" "Hip" and "Trendy" memes on Imgflip.
reply
0 ups, 1m
That’s good vibes man something different
reply
0 ups, 1m
reply
[deleted]
0 ups, 1m
Lol
reply
0 ups, 1m
uh
Flip Settings
memes
gifs
other
rubix cube memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
IF YOU REMEBER THIS; THEN YOU DESERVE NOTHING EVERYONE REMEBERS THIS
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback