crying-boy-on-a-bench

crying-boy-on-a-bench |  WHAT IS IT, SON? WHY IS 2020 SO CRAZY? BECAUSE SHIT HAPPENS. | image tagged in crying-boy-on-a-bench | made w/ Imgflip meme maker
share
38 views 5 upvotes Made by Stellar_memes 1 week ago
crying-boy-on-a-bench memeCaption this Meme
Add Meme
Post Comment
Best first
22 Comments
reply
0 ups, 1w,
2 replies
Indeed,
reply
0 ups, 1w,
1 reply
hooray! shit happens!
reply
0 ups, 1w,
1 reply
HOORAY!
reply
0 ups, 1w,
1 reply
my life is sad...
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Same
reply
0 ups, 1w,
1 reply
pretty sure all our lives are.
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Yea
reply
0 ups, 1w,
1 reply
:'(
reply
0 ups, 1w,
1 reply
;-;
reply
0 ups, 1w,
1 reply
idk what that means but kk.
0 ups, 1w
It cry face lol
reply
0 ups, 1w,
1 reply
oh. im so stupid sometimes.
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Don't put yourself down like that!
reply
0 ups, 1w,
1 reply
meh, thx tho!:))
reply
0 ups, 1w,
1 reply
Lol, np!
reply
0 ups, 1w,
1 reply
:)
reply
0 ups, 1w,
1 reply
:D
reply
0 ups, 1w,
1 reply
:p
reply
0 ups, 1w,
1 reply
V.v
reply
0 ups, 1w,
1 reply
dunno what that means.
0 ups, 1w
It a lil face
reply
0 ups, 1w
oh. i cant see the face part, tho.
Flip Settings
memes
gifs
other
crying-boy-on-a-bench memeCaption this Meme
NSFW
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
WHAT IS IT, SON? WHY IS 2020 SO CRAZY? BECAUSE SHIT HAPPENS.
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback