Naked Doritos

Naked Doritos |  WHEN EATING DORITOS, DO YOU... ...FIND THE ONES WITH THE MOST FLAVORING POWDER AND LICK IT OFF EACH CHIP AND THEN EAT THEM NAKED? THE CHIPS BEING NAKED, NOT YOU... | image tagged in doritos kid,naked,lick,flavor flav,funny memes | made w/ Imgflip meme maker
share
768 views 8 upvotes Made by Dankinator 3 months ago
Add Meme
Post Comment
Best first
17 Comments
reply
[deleted]
1 up, 3m,
1 reply
reply
0 ups, 3m,
1 reply
licking bloody fingers | image tagged in licking bloody fingers | made w/ Imgflip meme maker
Ahhhh, and then you lick your fingers? That is not approved by the CDC during corona times!!!
reply
[deleted]
1 up, 3m,
1 reply
reply
1 up, 3m
How could you wipe your ass if your hands are all dorito-y?
reply
1 up, 3m,
1 reply
Ron White | SO THERE I WAS... SITTIN' NAKED ON A BEAN BAG EATIN' CHEETOS... | image tagged in ron white | made w/ Imgflip meme maker
Instant flashback to blue collar comedy tour, lol! No, cant say I do that, but finding the ones with extra seasoning is nice when it happens...
reply
1 up, 3m,
2 replies
you should try it. It's quite a satisfying action.
reply
1 up, 3m,
1 reply
made w/ Imgflip meme maker
Just damn. You weren't kidding, this is a damned good beer, although I would almost rather refer to it as "chocolate wine". Smooth, cocoa, hazelnuts, almonds, caramel, toffee, roasted malt, raisins, dried cherries, muted and well developed hop infusion, more like dandelions for bittering than hops but sophisticated enough to know different. This is possibly one of the most complex beers I've ever drank. And my concerns about being too sweet or alcoholic tasting that comes with many heavy high gravity beers are non-existent. Granted, this is a one-and-done drink for sure! I'm really glad you made this recommendation, and even more glad they had it at the store. If they still have any left I'm buying more to save for later, lol! Thanks dude, cheers.
reply
1 up, 3m
yes!!!! Awesome, you drank God's elixir. The stuff is by far my favorite beer. There are a number of variants of it released every year. The coffee variety is arguably better than the original. Then you have your Proprietor's blend and also Rare. Both are exceedingly difficult to come by and are usually very expensive. If you ever see variants or a
Prop or Rare, and you can afford, buy buy buy. I will buy of you wanna ship to me, lol. Really glad you liked it. It is a treat. My buddy has a whole cellar full of it...from many years and all the variants and everything. Hos cellar is worth tens of thousands of dollars. Lots of other barrel-aged stuff in it too.

Cheers!!!
reply
1 up, 3m,
1 reply
Also, forgive my glass selection, I have some goblets and snifters but they are packed away right now. The english pint has as much "tulip" as I could find in the moment.
reply
1 up, 3m,
1 reply
no biggie, although I was gonna say you need a snifter or chalice glass lol. Pretty much doesn't affect the taste, but some people argue otherwise. I really enjoy how the beer changes as it warms up. That is the main reason a chalice or snifter is best. Allows you to take a long time to drink without warming up too much too soon.
reply
1 up, 3m,
1 reply
Yeah I wouldn't argue it affects the taste, but the experience yes. Aroma is a big part of the experience, and glass design affects that greatly. I got plenty of aromas yesterday though, very good experience and quite enjoyable. I'll be on the lookout for the other releases too, the coffee one sounds really good! Thanks again bud.
reply
1 up, 2m
reply
1 up, 2m,
1 reply
I can agree 100%
reply
0 ups, 2m,
1 reply
Sweet, thanks! Doritos are tasty!
reply
0 ups, 2m,
1 reply
I like the cool ranch
reply
0 ups, 2m
nice I prefer nacho cheesier, but both are good
reply
1 up, 2m
LOL
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
WHEN EATING DORITOS, DO YOU... ...FIND THE ONES WITH THE MOST FLAVORING POWDER AND LICK IT OFF EACH CHIP AND THEN EAT THEM NAKED? THE CHIPS BEING NAKED, NOT YOU...
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback