Harold and son argument

Harold and son argument | HEY DADDY CAN YOU BUY ME A NEW GAME? NO SON YOU FIRST NEED TO HAVE MORE PAIN? BUT I ALREADY HAVE ENOUGH PAIN I NEED YOU TO HAVE MORE PAIN! J | image tagged in memes,american chopper argument,hide the pain harold,bad luck brian | made w/ Imgflip meme maker
share
6,493 views, 45 upvotes, Made by -The_Memer- 4 weeks ago memesamerican chopper argumenthide the pain haroldbad luck brian
American Chopper Argument memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
Best first
155 Comments
reply
10 ups, 3w,
2 replies
blank white template | HOW THE HECK DO YOU HAVE OVER 200 VIEWS AND ONLY ONE UPVOTE FOR THIS GEM???? | image tagged in blank white template | made w/ Imgflip meme maker
This is grossly inexplicable, IMV. Meaning I can see no logical explanation for it. The time it must've taken you to make the meme in question should at least have SOME influence upon would-be upvoters!

SMH
reply
8 ups, 3w,
1 reply
I Know Fuck Me Right Meme | I KNOW RIGHT | image tagged in memes,i know fuck me right | made w/ Imgflip meme maker
People just pass by memes without upvoting...
Some people are rude like these 199 people...
But thanks to you I have this one upvote
reply
8 ups, 3w,
3 replies
If I have my way, you'll have 20 more before Thursday
reply
6 ups, 3w,
2 replies
Hey man good job, I missed loads of memes the last few days :)
reply
5 ups, 3w
But I didn't create the meme.

-The_Memer- did
reply
2 ups, 3w
Yeah
reply
1 up, 3w,
1 reply
Thx
reply
1 up, 3w,
1 reply
I wish it is all ur way then 😊
reply
1 up, 3w,
1 reply
reply
1 up, 3w,
1 reply
Yeah
reply
1 up, 3w,
1 reply
Definitely
reply
1 up, 3w,
1 reply
Yep!
reply
1 up, 3w,
1 reply
Sure enough!
1 up, 3w
Ys
reply
1 up, 3w,
1 reply
Thx for bringing all of these here!
I really appreciate It!πŸ˜πŸ˜‰πŸ˜
reply
1 up, 3w,
1 reply
Don't get used to it! LOL

I only did it for this meme because you put a lot of work into it and 200 people viewed it but didn't upvote or comment!! Grrr!

I'd like to know which proggie you used to superimpose those faces onto the other ones. You did a great job!
reply
1 up, 3w,
1 reply
No I will not het used to it you were more than nice to me this day and I really appreciate it. I know it's a lot of hard work what you have done ☺...
reply
1 up, 3w,
1 reply
Unfortunately, you only have 13 upvotes. I wanted you to have AT LEAST 21
reply
1 up, 3w,
1 reply
It's ok they will increase eventually...
reply
1 up, 3w,
1 reply
You're now up to 14 upvotes!!
reply
1 up, 3w,
1 reply
Yay!
1 up, 3w
reply
2 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
Thx
reply
5 ups, 3w,
2 replies
Nice... Beckett437 brought me here, and I am glad he did. I appreciate hard work, it’s sad when memes like this get overlooked! Consider posting it to some meme streams to get more attention.
reply
2 ups, 3w
Thanks for the tip!😁😁
reply
1 up, 3w
yeah1
reply
5 ups, 3w,
1 reply
Note: will follow The_Memer more as is deserved

Good work man seriously.. I might even get my Alt account to pay a visit as well LOL
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Thanks dude I appreciate It! πŸ˜€
reply
2 ups, 3w,
1 reply
You put in the effort, I appreciate you
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Thanks, but What's that yellow thing?
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Its an arrow head dug up from thousands of years ago...I think, It looks like an upvote no? hence "I dig your memes" ;)
reply
2 ups, 3w
Ah! Ok..
Nice!πŸ˜πŸ‘
reply
3 ups, 3w,
2 replies
Cool
reply
2 ups, 3w,
1 reply
😘
reply
1 up, 3w
Ok....
reply
2 ups, 3w
Ok
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Damn man! It is AMAZEBALLS!
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Thx
reply
2 ups, 3w,
1 reply
np
reply
2 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w,
1 reply
*smiles*
reply
2 ups, 3w,
1 reply
*laughs*
reply
1 up, 3w,
1 reply
Heh
reply
1 up, 3w,
1 reply
HehπŸ˜€
reply
1 up, 3w,
17 replies
*smiles*
reply
2 ups, 3w,
1 reply
*looks*
1 up, 3w
*smiles*
reply
2 ups, 3w,
1 reply
*wateva*
1 up, 3w
*Eh* so..........
reply
2 ups, 3w,
1 reply
*Lol*
1 up, 3w
Whatya wanna do?
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Let's start meming
reply
1 up, 3w,
2 replies
Ok now I will go for about half an hour and then I will come back.☺
Ttyl
1 up, 3w
ttyl, man
reply
0 ups, 3w,
1 reply
What's oof about It?
1 up, 3w
Nothin.... Also, im Bi
reply
0 ups, 3w,
1 reply
What does bi mean
1 up, 3w
I like guys and girls
reply
0 ups, 3w,
1 reply
You are s guy?
1 up, 3w
Huh? Are ya askin if im in a relationship?
reply
0 ups, 3w,
1 reply
NO!!! NO!!! WHAT THE HELL DUDE! I am just asking you out of curiosity!
1 up, 3w
Thats what i meant! Are you askin if im single? if so, kinda
reply
0 ups, 3w,
1 reply
Wtf! Why do I care if your single or Not?! I am a guy too!
1 up, 3w
oki... why ask, then?
reply
0 ups, 3w,
1 reply
I told you curiosity
0 ups, 3w
well....
reply
0 ups, 3w,
1 reply
Wateva
0 ups, 3w
oki
reply
0 ups, 3w,
1 reply
hi I am back
0 ups, 3w
Hey
reply
0 ups, 3w,
1 reply
hi
1 up, 3w
*yawns* im a little sleepy
reply
0 ups, 3w,
1 reply
what time is it where you are?
1 up, 3w
1:09 am. im in Oklahoma
reply
0 ups, 3w,
1 reply
What oof?
1 up, 3w
thats just oof
reply
0 ups, 3w,
1 reply
Nice...
here in Dubai it is 10:15 AM...
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Beckett437 brought me here too! Really well done, congratz -The_Memer-, a full deserved upvote!
reply
2 ups, 3w
Awww thanks πŸ˜„
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
Thx
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Chair bounces off wall and stabs Brian
reply
2 ups, 3w
Lol
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Awesome job!! πŸ‘ŒπŸ‘Œi.imgflip.com/33hrbg.gif (click to show) 🀣🀣🀣
reply
2 ups, 3w
Lol
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Nice πŸ˜ƒ
reply
3 ups, 3w
Aww thanks to you two!πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
reply
2 ups, 3w,
2 replies
It literally killed him
reply
2 ups, 3w
Lol
reply
1 up, 3w,
1 reply
Aaahhh
reply
1 up, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Oh. We need a not ambulance!
reply
0 ups, 3w,
1 reply
QUICK, TO THE CAT CAR
reply
1 up, 3w,
1 reply
No you cant do that. We dont have rights to that.
reply
0 ups, 3w,
1 reply
TO HELL WITH RIGHTS, WE NEED TO MAKE SURE HE'S DEAD
reply
1 up, 3w,
1 reply
Nomi mean copyright.
reply
0 ups, 3w,
2 replies
... FU-
reply
1 up, 3w,
1 reply
STOP! You have violated the law. Pay the court a fine, or serve your sentence. your stolen material is now forfeit.
0 ups, 3w
reply
0 ups, 3w,
2 replies
Dovahkin Dovahkiin!
0 ups, 3w
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin
0 ups, 3w
Or...
Werent you the one who got an arrow to the knee?
reply
1 up, 3w,
1 reply
brian died that day
reply
1 up, 3w
Lol
reply
1 up, 3w,
1 reply
Oh my god! This is amazing! I must follow this persson!
reply
1 up, 3w,
1 reply
me?
reply
1 up, 3w,
1 reply
Who else? The post man? Cause thats stalkerish
reply
1 up, 3w,
3 replies
Lol
reply
[deleted]
1 up, 3w,
1 reply
reply
1 up, 3w,
2 replies
I am joking man!
I am just playing with the meme!
reply
1 up, 3w,
1 reply
Thats not what i meant by that.
reply
1 up, 3w
Ok
reply
1 up, 3w,
2 replies
I meant like.... do you know ddlc?
Doki doki liturature club?
reply
1 up, 3w,
1 reply
What are those?
And why are you asking me about them?
reply
1 up, 3w,
7 replies
They are the same thing and just trying to gauge your innocence and likes and dislikes.
reply
1 up, 3w,
2 replies
Ok thx for the information
1 up, 3w
Yep.
1 up, 3w
If i had to guess, ide say youre about the average adult/teen on innocence in corruptedness, and your sence of humor can range from a few different things.
reply
1 up, 3w
Yep
reply
1 up, 3w,
2 replies
Nice!
But do you go around people testing their innocence in corruptedness and their humor or is it only Me you are testing?
1 up, 3w
Naaahhh i do it often. Just some people open themselves up by joing my streams and interacting, so i dont often need to ask.
1 up, 3w
I havent seen much by you (unfortunatly), so i diddnt have much to go off of.
reply
1 up, 3w,
4 replies
Ok then!😁
I will join your stream
1 up, 3w
Well... you dont really know tf2. And you wouldnt like ddlc.
1 up, 3w
But im open to you exploring the tf2
1 up, 3w
But can you upvote my replies cuz I upvoting yours but you're not..
1 up, 3w
I appreciate it even. But learn a little about first. Watch the meet the team video first.
reply
1 up, 3w,
1 reply
Ok I will watch some of their vedios...
But can you upvote my replies to you?
1 up, 3w
Doing that and your memes
reply
1 up, 3w,
1 reply
Thx I will do the same
1 up, 3w
Thaanks dude.
reply
1 up, 3w
Yw
reply
1 up, 3w,
2 replies
What ever I am just gonna see your memes and upvote them to help you...
reply
1 up, 3w
Thanks.
reply
1 up, 3w,
2 replies
Oh i feel bad now.
reply
1 up, 3w,
1 reply
It's ok it's just that upvote mean a lot to me.
Because if you upvote one comment I get 30 points...
1 up, 3w
Yeah... i remember when i couldnt do much because of lack of points.
reply
1 up, 3w
Yeah
reply
1 up, 3w,
1 reply
Actually nevermind that
reply
1 up, 3w
Ok
reply
1 up, 3w,
1 reply
Do you know tf2?
reply
1 up, 3w,
3 replies
No
reply
1 up, 3w,
1 reply
Darn
reply
[deleted]
0 ups, 3w,
1 reply
reply
1 up, 3w,
2 replies
What?
reply
1 up, 3w,
1 reply
I meant what is tf2?
1 up, 3w
Oh. Its a first person team based shooter that is very comical.
reply
1 up, 3w
Ah ok
reply
1 up, 3w
Well it matters not.
reply
1 up, 3w,
1 reply
Yoda i am now, apperantly
reply
1 up, 3w
Lol
Flip Settings
American Chopper Argument memeRe-caption this meme
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 6
  • download (7)_cropped (1).png
  • download (4).png
  • New Project.png
  • download (7)_cropped (1).png
  • download (2).png
  • download (7)_cropped (1).png
  • IMAGE DESCRIPTION:
    HEY DADDY CAN YOU BUY ME A NEW GAME? NO SON YOU FIRST NEED TO HAVE MORE PAIN? BUT I ALREADY HAVE ENOUGH PAIN; I NEED YOU TO HAVE MORE PAIN! JUST LIKE ME, YOUR FATHER! I DONT CARE DADDY! I WILL GET A NEW GAME IF IT KILLS ME!
    hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
    Feedback