Here's what I have to deal with at work sometimes

Here's what I have to deal with at work sometimes | I OPENED THE FREEZER AT WORK TODAY TO FIND THIS | image tagged in coworkers,severed head,freezer,wtf | made w/ Imgflip meme maker
share
428 views, 16 upvotes, Made by CravenMoordik 9 months ago coworkerssevered headfreezerwtf
Add Meme
Post Comment
Best first
39 Comments
reply
4 ups, 9m,
1 reply
Where the hell do you work? If at least it were a halloween decoration to prank someone with... but this is just weird. (^-^)*
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Stone Cold Laughing | YOU SHOULD SEE THE ONE SOMEBODY LEFT IN THE STORE ROOM | image tagged in stone cold laughing | made w/ Imgflip meme maker
I work in hotel AV...we had a hair dressers convention a couple weeks ago and they were using these heads for product demos.
But now these heads keep popping up in random places
reply
1 up, 9m,
1 reply
lol... I like the sense of humor you got there. XD
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Steve Harvey Meme | WHEN YOUR JOB IS TAPING CABLES TO THE FLOOR YOU GOTTA DO SOMETHING TO BREAK THE MUNDANE | image tagged in memes,steve harvey | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 9m
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | very true | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 9m,
2 replies
Creepy | CAN I COME WORK AT YOUR OFFICE? THEY SEEM TO BE REALLY ACCEPTING OF DOLL FRIENDS | image tagged in creepy | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 9m,
1 reply
Picard Wtf Meme | YOU'RE PROBABLY THE ONE WHO PUT IT THERE, CREEPO | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 9m,
2 replies
reply
2 ups, 9m
reply
1 up, 9m
reply
1 up, 9m,
1 reply
https://www.youtube.com/watch?v=lITBGjNEp08
reply
1 up, 9m,
1 reply
LMAO I love those movies.
reply
1 up, 9m
Same.
reply
3 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Albert fish, the OG serial killer cannibal, dude was messed up, research it!
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Sounds like great bedtime reading
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Read his confession letter, yep it's great bedtime reading..."his little monkey was sweet as a nut, but his pee wees I could not chew, threw them in the toilet."
reply
2 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m
reply
3 ups, 9m,
1 reply
reply
3 ups, 9m,
1 reply
reply
1 up, 9m,
1 reply
https://www.youtube.com/watch?v=lITBGjNEp08
reply
2 ups, 9m
reply
2 ups, 9m,
1 reply
:)
reply
1 up, 9m
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Great meme! :)
reply
2 ups, 9m
reply
1 up, 9m,
1 reply
reply
1 up, 9m,
1 reply
reply
1 up, 9m,
1 reply
reply
0 ups, 9m
reply
1 up, 9m,
1 reply
reply
1 up, 9m,
1 reply
reply
1 up, 9m,
1 reply
reply
1 up, 9m
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
I OPENED THE FREEZER AT WORK TODAY; TO FIND THIS
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback