We asked and you did it. Very thankful

We asked and you did it. Very thankful | IMGFLIP MAKING A SEARCH BAR 9/26 EVERYBODY | image tagged in memes,happy star congratulations,imgflip,imgflip users,thank you | made w/ Imgflip meme maker
share
39,994 views, 226 upvotes, Made by offconstantly 1 year ago memeshappy star congratulationsimgflipimgflip usersthank you
Happy Star Congratulations memeCaption this Meme
Add Meme
Post Comment
Best first
59 Comments
reply
[deleted]
8 ups, 1y,
2 replies
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | THANKS IMGFLIP AND I ONLY NOTICED BECAUSE OF YOUR MEME | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
Lol
reply
6 ups, 1y,
1 reply
Buddy the elf excited | I'VE BEEN WISHING FOR THIS FOR AWHILE | image tagged in buddy the elf excited | made w/ Imgflip meme maker
Funny how they drop new features and it takes a minute to realize that something is off but can't figure out what
reply
[deleted]
4 ups, 1y,
1 reply
IMGFLIP WAS TAKING NOTES | made w/ Imgflip meme maker
Love that movie. Yeah I’m clueless I probably never would have noticed LOL
reply
3 ups, 1y,
1 reply
WHAT'S A SEARCH BAR. I WANT ONE ARE THEY LIKE SNICKERS OR MORE LIKE PAYDAYS? | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1y,
1 reply
Bad Luck Brian Meme | Been on Imgflip 2 years Can’t find search bar | image tagged in memes,bad luck brian | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1y
Bad Luck Brian Disaster Taxi runs over cliff | WHERE TO? I KNOW A SHORT CUT I'M SEARCHING FOR A BAR | image tagged in bad luck brian disaster taxi runs over cliff | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1y,
1 reply
I LIKE IT YOU CAN TYPE IN THE TEXT FROM A MEME AND SEE HOW MANY TIMES ITS BEEN REPOSTED NOT TO CALL ANYONE OUT FOR IT BUT TO CHECK BEFORE I  | image tagged in the brain | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
2 ups, 1y
Didn’t even think of that! Most of them are all new to me lol
reply
5 ups, 1y,
2 replies
I'm still waiting for them to have a section where you can see all the highest pivoted memes or at least make it where when you go onto someone's profile or you search an actual template it shows you all the highest pivoted memes for that template.
reply
5 ups, 1y,
2 replies
I agree on this
reply
4 ups, 1y,
2 replies
It's supposed to say "upvoted," not pivoted. Damn Android phone!
reply
3 ups, 1y
I’ve been on here long enough to be able to read Img lol
reply
2 ups, 1y
Nah, you subconsciously just like pivot animations. It is a common illness
reply
1 up, 1y
reply
[deleted]
2 ups, 1y
reply
4 ups, 1y,
1 reply
Where? The template search? Because that's not really that useful.
reply
1 up, 1y,
1 reply
Right next to where you see your notifications there's a magnifying glass. That's the search bar. Much better than it used to be.
reply
1 up, 1y
ah
reply
4 ups, 1y,
1 reply
I was waiting for this
reply
0 ups, 1y
reply
4 ups, 1y,
1 reply
reply
3 ups, 1y
reply
4 ups, 1y,
2 replies
reply
6 ups, 1y
reply
2 ups, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y,
1 reply
reply
0 ups, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y
reply
3 ups, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y
reply
3 ups, 1y,
1 reply
reply
0 ups, 1y
reply
2 ups, 1y
For the search bar, and for removing that naked guy template!
reply
2 ups, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y
reply
2 ups, 1y,
1 reply
Here it is! I've been looking everywhere for this meme! it is the only thing that can make me laugh after all these years!

Did you try the search bar?
reply
0 ups, 1y
Yep. Works pretty well.
reply
2 ups, 1y
Nerd
reply
1 up, 1y
reply
1 up, 1y
I honestly didn't notice that this wasn't a thing
reply
1 up, 1y,
1 reply
reply
0 ups, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y
reply
1 up, 1y
????
reply
1 up, 1y,
1 reply
FINALLY YES
reply
2 ups, 1y,
1 reply
reply
1 up, 1y
:-)
reply
1 up, 1y
a few days later is my siblings' birthday. Triplets
reply
1 up, 1y
reply
1 up, 1y
reply
1 up, 1y
reply
0 ups, 1y
There was a crappy search bar before... right?
reply
0 ups, 1y,
1 reply
reply
0 ups, 1y
reply
0 ups, 1y
Now if only they'd approve my application to make the upvote half life 3 and the downvote Satan...
Flip Settings
Happy Star Congratulations memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
MAKING A SEARCH BAR; IMGFLIP; 9/26; EVERYBODY
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback