Oh My...

Oh My... | THEY CAN'T SEE ME CAN THEY? | image tagged in memes,cat,hiding,you can't see me,nothing to see here | made w/ Imgflip meme maker
share
174 views, 6 upvotes, Made by 1forpeace 4 months ago memescathidingyou can't see menothing to see here
Add Meme
Post Comment
reply
1 up, 1 reply
HELLO MISS PEACE | made w/ Imgflip meme maker
P L and GHS. :)
reply
1 up, 1 reply
AND HOW  NICE IT IS TO SEE YOU TOO. | made w/ Imgflip meme maker
Only upvotes! :)
reply
1 up, 1 reply
MY MORNING COFFEE HASN'T BEEN THE SAME WITHOUT YOU | made w/ Imgflip meme maker
Guess i decided to start anew. Lol. Glad to see you too. :)
reply
1 up, 1 reply
THAT'S   VERY      NICE      OF  YOU     TO           SAY. | made w/ Imgflip meme maker
If I may ask what happened?
And you might want to let Damon_Knife know you're back too.
imgflip.com/gif/2gv0iv?nerp=1536109999#com2560579
Only upvotes!
BTW I see what you did. :)
reply
1 up, 1 reply
UPVOTES ;) YOU'RE QUIET WELCOME | made w/ Imgflip meme maker
I did say hey to DK. He's knows. :) I guess the only thing i want to say right now is that freedom of speech doesn't give you the right to harassment or attacking people. Those same people with poor thinking also don't understand that there are consequences for their actions and I'm deciding what I'm going to do about that. Anyway. I hope you enjoyed your weekend and wish you smiles today. :)
reply
1 up, 2 replies
JUST KEEP SMILING! | made w/ Imgflip meme maker
Just trying to help.
I saw what happened, and of course I didn't agree with it. But I will say this they do it partially to get reactions, take it for what you will. And maybe ask DK how to get comments not to come up unless you click on the link for them.
I've had some problems too recently due to another user, and I've just tried to reply as if I don't know what's going in, and eventually, hopefully they stop. But of course there's never any guarantee.
My weekend was spent in the desert in over 100 degree weather for four days, although it was nice to be able to spend time with my parents. I am happy to be back at the beach.
I hope you have a nice day with lots of smiles too :)
Only upvotes! :)
reply
1 up, 1 reply
I apologize for my foul language. Glad you had a nice time with your family. Sometimes i go away and it's nice to get back home and sleep in your own bed. Lol
reply
1 up, 1 reply
Also it might not be a good idea to leave your unfinished drinks lying around, especially with a straw.
As I said I understand where you were coming from. Don't worry about it.
It's always the best at home in your own bed. My bed is much softer, not to complain of course.
Lol
Only upvotes! :)
reply
1 up, 8 replies
My crazy Friday is over!! Lol. Hope you enjoy your day. I'm gonna go do shop much needed shopping and some non needed shopping. Lol. Til we meme again. :)
reply
1 up
Lol
Only upvotes! :)
reply
1 up, 1 reply
Good luck.
Lol
Only upvotes! :)
1 up
Mission accomplished. Now it's on to cooking. Lol. No rest for this guy. Hope you are doing fine today.
reply
1 up
Thank you.
Lol
Only upvotes! :)
reply
1 up, 1 reply
I hope it wasn't too hard. What are you going to cook? I have a couple of things to do, besides city stuff and my face, but I do have two written, just one more to go...I'm really procrastinating though.
Lol
Only upvotes! :)
1 up
Wasn't bad just time consuming. A buddy of mine and his wife had boat problems so i went and towed them in. Hate when that happens. Been there myself. I am going to grill a couple of ribeyes and make a salad and steam some brocolli and carrots. Maybe stuff some avacados with with salsa. I hope your presentation goes well for you. Give em hell. Lol. :)
reply
1 up, 1 reply
Some instead of shop. Arrrrrr
1 up
You sound like an pirate.
Lol
Only upvotes! :)
reply
1 up, 2 replies
I hope you find everything you're looking for or want on a whim. Enjoy shopping, have a nice day!
Lol
Only upvotes! :)
Will meme...
1 up
I did go yesterday for about 7 hrs. Lol. I replied wrong trying to correct my other post. Arrrrrrgh! Shiver me timbers. :)
reply
1 up, 1 reply
Sounds like you did a real job.
I'm going to make a salad too. I hope you enjoy your dinner.
Lol
Only upvotes! :)
1 up
Nah. Just being a friend. That's how we roll. I hope you enjoy your dinner too. :)
reply
1 up, 1 reply
Lol
Only upvotes! :)
1 up
Lol. My nice relaxing sunday i had planned changed real quick. Gotta help your friends when they need it though. :)
reply
1 up, 1 reply
Lol.
reply
1 up
It's a very nice smile.
Lol
Only upvotes! :)
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
THEY CAN'T SEE ME CAN THEY?
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback