The Frog Princess - A New Hope

The Frog Princess - A New Hope | LUKE LEIA HMMM LUU  - -  UUKE HMM                            YES ? LUKE - COME HERE WHO ... WHO ARE YOU ? IT'S ME | image tagged in memes,princess leia,luke skywalker,frog prince,frog week | made w/ Imgflip meme maker
share
12,759 views, 106 upvotes, Made by ArcMis 1 year ago memesprincess leialuke skywalkerfrog princefrog week
Add Meme
Post Comment
Best first
34 Comments
reply
11 ups, 1y,
2 replies
I'M PRETTY SURE HE PREFERS THIS VERSION OF ME | made w/ Imgflip meme maker
Nicely done!
reply
8 ups, 1y,
2 replies
WHY DO FROGS HE'S THINKING OF OTHER PRINCESSES WEAR   HEADPHONES | made w/ Imgflip meme maker
thanks a lot!
reply
7 ups, 1y,
1 reply
CUZ WE'RE LISTENING TO AWESOME JAMS | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1y,
1 reply
LISTEN TO DUEL OF THE FATES, OR ELSE | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1y,
1 reply
PLEASE - B**CH MISCAST | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1y
. | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
5 ups, 1y,
1 reply
HAW HAW HAW | made w/ Imgflip meme maker
love it!!
reply
3 ups, 1y
thx :)
i.imgflip.com/2bvrtr.jpg (click to show)
reply
6 ups, 1y
reply
8 ups, 1y,
1 reply
reply
4 ups, 1y
at Your service :)
reply
8 ups, 1y,
1 reply
:-)
reply
5 ups, 1y
thx - appreciate :)
reply
6 ups, 1y,
1 reply
reply
5 ups, 1y
you got me there :)
i.imgflip.com/29b8u6.jpg (click to show)
reply
5 ups, 1y,
2 replies
reply
[deleted]
5 ups, 1y,
1 reply
reply
4 ups, 1y,
1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 1y,
1 reply
reply
3 ups, 1y
reply
4 ups, 1y,
1 reply
reply
3 ups, 1y
reply
5 ups, 1y,
1 reply
Perv frog
reply
3 ups, 1y,
1 reply
reply
3 ups, 1y
Funny
reply
4 ups, 1y
I can't believe I'm first with this
reply
3 ups, 1y
reply
.jpeg MOD
2 ups, 1y,
1 reply
Just saw this one is on imgflip's Facebook page, a rare honor for imgflip's favorite creations. Congrats ArcMis!
reply
2 ups, 1y,
1 reply
thx a lot!! didn't know about that!
reply
.jpeg MOD
2 ups, 1y
You're welcome :)
reply
3 ups, 1y,
1 reply
Wtf? That frog seriously gives no f**ks! Haha! I love it
reply
4 ups, 1y
reply
3 ups, 1y
reply
1 up, 1y
:I ._. .-. :|
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 7
IMAGE DESCRIPTION:
LUKE; HMMM; LUU - - UUKE; HMM YES ? LUKE - COME HERE; WHO ... WHO ARE YOU ? IT'S ME; LEIA
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback