Chicken Week, April 2-8, A JBmemegeek & giveuahint Event!

Chicken Week, April 2-8, A JBmemegeek & giveuahint Event!  | WHY DID I CROSS THE ROAD? TO BURN THAT MOTHER TRUCKER DOWN | image tagged in memes,chicken week,chickens,kfc,chicken,disaster chicken | made w/ Imgflip meme maker
16,384 views, 242 upvotes, Made by DashHopes 5 months ago memeschicken weekchickenskfcchickendisaster chicken
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
14 ups, 2 replies
OOOHH! THEY COOKIN NOW! | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups, 2 replies
Oprah You Get A Meme | BAR BEE QUE. ME AND YOU | image tagged in memes,oprah you get a | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
7 ups, 3 replies
I WANT FRIED CHICKEN WITH GRAVY ON THE TATERS | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 1 reply
Black Girl Wat Meme | AND SHIT IN YOUR HAT | image tagged in memes,black girl wat,scumbag | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
HA HAAA! DO IT! | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups
made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
reply
5 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
lol
reply
3 ups
LMAO
reply
[deleted]
2 ups
your BBQs are the shit Dash!!
reply
8 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
lol
reply
2 ups
:-)
reply
9 ups, 2 replies
If someone wants to add something?
reply
9 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
lol
reply
1 up
reply
8 ups, 2 replies
reply
9 ups
reply
2 ups
yesssssss xD
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
reply
6 ups
lol
reply
5 ups, 1 reply
Food for thought... (pun intended)
reply
4 ups
lol
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
Ouch lol
reply
2 ups, 1 reply
Thx lmao
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups
reply
5 ups, 1 reply
Thanks for the promos!
reply
6 ups
No problem
reply
4 ups, 1 reply
lol
reply
2 ups
reply
5 ups, 1 reply
LOL!
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups
reply
4 ups, 2 replies
reply
3 ups
JK; LOL
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
Caught up on upvoting. :)
reply
5 ups, 1 reply
:)
reply
4 ups, 1 reply
Only upvotes! :)
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups
:)
reply
4 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
Lmao
reply
0 ups
reply
4 ups, 1 reply
:)
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Speaking of mother trucker. :)
reply
1 up
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
Ur mom drives trucks?
reply
5 ups
reply
[deleted]
5 ups, 2 replies
lol
reply
6 ups
reply
3 ups, 1 reply
so i hear ur a pretty good IMGFLIPPER around these parts so can I have some advice as someday i will be atop that leaderboard
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
Thanks, here are some tips!

How to get points:
Only users with less than 1,000 points get 1 point for upvoting memes.
1. Make memes (2 points), and if you submit one, (20 points).
2. When people upvote your memes (40 points)
3. Comment (2 for the first text comment on a meme, and 0 thereafter, and 4 for the first meme comment on a meme, and 2 thereafter)
4. When people upvote your comments (30 points) However, if you're here just for the points, you won't have much fun. It's a lot more enjoyable to make friends, have a laugh, chat with other users in the comments, etc. If you're having fun, the points will come easily.

Rules:
https://imgflip.com/rules

Code of Conduct:
In general, just be nice to people. If you troll people, comment mean things, etc. you'll turn all of Imgflip against you (like what happened to Joe_Shmoe). Feel free to downvote a meme if you don't like it, but if you target one user with a bunch of downvotes then that's not very nice.

Imgflip Customs:
1. People usually upvote a comment when they reply to it, unless it's offensive or really mean.
2. People usually reply to someone who comments on their meme.
3. Occasionally Imgflip users host a "Page 9 Party" where you go and upvote all the memes on page 9 of the "Hot" pages.
4. Sometimes (though a lot more nowadays) Imgflip users host meme weeks, which are themed events (for example, "SpongeBob Week" or "Music Week"). You find someone to co-host the week with (or you could do it solo if you want) and make memes related to the theme during whatever date you set (which is usually around a week or a little less).
If you have any other questions feel free to ask me!
reply
3 ups, 1 reply
anything about what to do or how to avoid trolls?
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
I hate to say it, but a lot of people get trolled on Imgflip. The best thing to do is just ignore them, because all they really want is attention.
reply
3 ups, 1 reply
ok any names to watch out for or that i should be aware of?
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Clayr99
ribeyeluvr
There might be others but these are the ones I remember off the top of my head.
reply
3 ups, 1 reply
thanks!
reply
[deleted]
2 ups
You're welcome!
reply
1 up
Hmmm..
reply
4 ups, 1 reply
i.imgflip.com/27lpir.jpg (click to show) Upvoted!
reply
3 ups
reply
5 ups, 1 reply
reply
8 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
They forgot about Ronald!
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 2 replies
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Way to go, chicken
reply
0 ups
:)
reply
1 up, 2 replies
well, i actually had this chicken Parmesan for lunch yesterday, maybe it was THE CHICKEN
reply
1 up
LMAO
reply
0 ups
I'm like autocorrect lol.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
https://i.imgflip.com/1v7kgw.gif
reply
1 up, 1 reply
Cool
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Thanks. I wish I had that much skill. or the software to render such a gif
reply
1 up
Same here bud
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Lol- it's hilarious how everyone is communicating with memes :) This should be life
reply
1 up
Absolutely yes lol
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
I take a break and you come back lol
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
LOL
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
WHY DID I CROSS THE ROAD? TO BURN THAT MOTHER TRUCKER DOWN
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback