I was all about Mary Ann!!! Gilligan’s Island Week March 5th-12th A DrSarcasm Event

I was all about Mary Ann!!! Gilligan’s Island Week  March 5th-12th A DrSarcasm Event  | MARY ANN GINGER | image tagged in memes,who would win,gilligans island week,make your choice,gilligan's island,drsarcasm | made w/ Imgflip meme maker
Who Would Win? memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
19 ups, 2 replies
MARY ANN ALL DAY, EVERY DAY | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups
SHA - WIIING!!! | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups
OH WOW! | made w/ Imgflip meme maker
reply
16 ups, 1 reply
WHY NOT BOTH? | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups
NOW YOU'RE TALKING | made w/ Imgflip meme maker
reply
14 ups, 3 replies
. | made w/ Imgflip meme maker
Mary-Ann :)
reply
20 ups, 2 replies
MRS HOWELL | made w/ Imgflip meme maker
reply
11 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups, 3 replies
We’ve got to hold on to what we got....
reply
4 ups
reply
3 ups
Wtf...
reply
1 up
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
9 ups
reply
2 ups
reply
13 ups, 1 reply
reply
10 ups
reply
12 ups, 1 reply
reply
8 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
9 ups
reply
10 ups, 2 replies
Okay this is a bit hard...
reply
9 ups
reply
1 up
reply
10 ups, 3 replies
reply
12 ups, 1 reply
reply
8 ups
reply
8 ups
reply
2 ups, 1 reply
mary ann is hot as hell
reply
1 up
reply
8 ups, 2 replies
Did you know Johnathan Goldsmith, AKA Most Interesting Man bragged about sleeping with Ginger? According to him...

"Susan, that was the code name I used for her. Susan’s real name was Tina Louise. We met at the Actors Studio, a famous acting work? shop and the home of method acting. While we were rehearsing for a scene, one thing led to another. She was the most beautiful woman I had ever been with.

She lived off Coldwater Canyon. We always met at her house. She’d leave a message for me—“It’s Susan”—and I’d park behind the garage. As I quietly tiptoed through the foliage, the garden? ers used to smile at me knowingly. I’d slip into her boudoir through the side door. She’d be waiting naked in the bed. She was beautiful to behold. Simply beautiful.

I really felt rather proud of myself. She was so desired after playing Ginger on Gilligan’s Island. I would be the envy of all, if they’d known. But it was our wonderful secret. And definitely good medicine for an out?of?work actor.

She had such great stamina I was afraid I would have a heart attack by the third or fourth round. I even thought about my obituary. unknown actor found dead at young age. Surely I’d be mentioned by name this time, though.

I’d say, “I’m going to have a heart attack.”

She refused to stop. She was a true beauty—tall, elegant, with a cool distance and complete, unfettered surrender.

Afterward, we’d take a shower together. We talked about every? thing. My wife, her boyfriends, the theater. Sometimes she’d bring me bourbon in bed and allow me to smoke in her boudoir, even though she didn’t approve of smoking. One time, when we couldn’t go to her house, we found ourselves in the back of my truck, just down the hill from Marlon Brando’s house. Tina was a special friend. Those were good times."
reply
10 ups, 2 replies
LOL
reply
8 ups, 1 reply
lol wife says there might be a chance tomorrow.... Not holding my breath though
reply
3 ups, 1 reply
Does your wife know that you advertise on IMGFLIP???
reply
4 ups
It's a good thing she doesn't use imgflip lol
reply
1 up, 1 reply
Perfect reply to that story. XD XD
reply
1 up
Thanks Bro!
reply
1 up
Awesome story
reply
8 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
7 ups, 1 reply
''Bad Luck Gilligan'' Template for anyone who wants to use it :)
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
I was going to meme it blank but seems I only have 2 meme openings today and already did 2 lol. imgflip.com/i/25q2b0
reply
7 ups, 2 replies
Bet JBmemegeek says Ginger too.
reply
6 ups
reply
6 ups, 1 reply
lol that cracked me up when I saw your comment. Yeah, I'm team Ginger :-)
reply
5 ups, 1 reply
Cool.Nice pic too.
reply
7 ups, 1 reply
Yeah Imma have to save it lol
reply
5 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
6 ups, 1 reply
I always thought Clara looked like Mary Ann
reply
6 ups
reply
5 ups, 2 replies
+1
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
1 up
MTG sweet
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups
LOL
reply
6 ups, 1 reply
No matter which one people say was prettier on the show, if you Google them now, Mary Ann clearly wins in the long run. XD
reply
4 ups
That's for sure!!!
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
4 ups, 1 reply
I would so do a faceplant in Mary Ann.
reply
3 ups
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
hottie hottie
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
But this is the real question...

imgflip.com/i/hwe4s
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
Always Held A Woody For Mary Ann
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
Mary Ann was such a babe, Ginger appears too Thot like
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
say raydog about you do another one of these but with Teri hatcher and Elizabeth hurley
and famke janssen
reply
3 ups, 2 replies
reply
3 ups
sound like a good ideal thx raydog
reply
3 ups, 1 reply
are you sure you're going to see it
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
here is the link my good sir imgflip.com/i/25qm08
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
thx oh FYI check out some of my other memes they're really good
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
4 ups, 2 replies
Marry Ann is cute, but I'm team Ginger all the way. Give me a mature redhead any day. :-) i.imgflip.com/25p8jy.gif (click to show)
reply
7 ups
reply
4 ups
And she’s tall
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 2 replies
reply
3 ups
Yep
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups
:D
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
Ginger is the one night stand, Mary Ann is for long-term banging.
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
:)
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
Upvoted.
reply
2 ups
reply
1 up
Flip Settings
Who Would Win? memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

EXTRA IMAGES ADDED: 2
IMAGE DESCRIPTION:
MARY ANN; GINGER
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback