Because he can

Because he can | HE HATES THESE CANES! | image tagged in he hates these,jerk,steve martin,grinch,merry christmas,xmas | made w/ Imgflip meme maker
He Hates These... memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
3 ups, 2 replies
WHAT DID HE SAY? HE SAID HE HATES KAINES! DEPLORABLE ME | made w/ Imgflip meme maker
Once again, how did this not get more upvotes? Great one! :)
reply
3 ups, 1 reply
I WONDER ABOUT THAT TOO | made w/ Imgflip meme maker
LOL! You are too kind BT! :) it could be lack of exposure. See those social media icons up there? I don't do any of them. Plus I'm kinda new here, so not a huge following. Or maybe--- it's just that not many people get my oddball style of comedy! ;-). If a few friends - like yourself- can share a laugh with me then that makes it all worthwhile. Btw I'm a huge fan of your work if you hadn't noticed!
reply
2 ups, 2 replies
CHEERS WITH TWO BEERS | made w/ Imgflip meme maker
Thanks, it seems we have a lot of the same tastes in comedy. I like a lot of your work and wish it would get more recognition, but in the end I think this sums it up (if you've already seen this please humor me) :) i.imgflip.com/1vl3gs.jpg (click to show)
reply
3 ups, 2 replies
A CIMDERELLA STORY. OUTTA NO WHERE.. | made w/ Imgflip meme maker
Give this kid a cigar lol
reply
3 ups, 1 reply
NOOSE | made w/ Imgflip meme maker
It's in the hole! Lol
reply
3 ups, 1 reply
:) | made w/ Imgflip meme maker
Any hole is the goal. Unless your in jail. Then the sex you want you ain't getting and the sex your getting you dont want lmao :)
reply
2 ups, 1 reply
THAT'S THE FACT, JACK! | made w/ Imgflip meme maker
Lmao :)
reply
2 ups, 1 reply
;-)
reply
2 ups, 1 reply
:)
reply
2 ups, 1 reply
LMAO!
2 ups
Lol Lobstrah :)
reply
2 ups, 1 reply
As Groucho said to the couple who had 18 kids! ;-)
reply
2 ups
18 kids. Fuk that. .. o wait thats probably why lol
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
2 ups
Nice one! :)
reply
3 ups, 1 reply
;-(
reply
3 ups
One does not simply confuse upvotes with quality (and this is a great one)
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
Hope you are staying warm!
reply
1 up, 1 reply
It's a beautiful picture. :)
reply
1 up, 1 reply
Glad you enjoyed. Niagra falls. Glad you are staying warm. :-)
reply
1 up, 1 reply
The nights are a little chilly, but nothing like the mid west or east coast :)
reply
1 up, 1 reply
Bit chilly in Oz mtns. East coast yeah not "so hot" right now.
reply
0 ups, 1 reply
Which is why I came back to California to go to boarding school. :)
I'm so sorry if you are on the east coast, which as you said is not "so hot" right now.
reply
0 ups, 1 reply
Good for you peace! I'm in the Midwest. Where did you survive the winter here?
reply
1 up, 1 reply
It's a suburb of Chicago, about forty-five minutes north west of the loop. :)
reply
1 up, 1 reply
0 ups
I also found I was not a fan of that kind of cold or shoveling snow. :)
reply
0 ups
Glad you made a positive change. ;-)
Flip Settings
He Hates These... memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 9
IMAGE DESCRIPTION:
HE HATES THESE; CANES!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back