Thank you, Kelloggs.

Thank you, Kelloggs.  | The Breakfast Gods are truly smiling upon me this morning. | image tagged in funny,pop tarts,extra,breakfast | made w/ Imgflip meme maker
322 views, 20 upvotes, Made by anonymous 7 months ago funnypop tartsextrabreakfast
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
damn :)
reply
[deleted]
4 ups
One Does Not Simply Meme | Only thing better is going to McDonalds and getting extra McNuggets. | image tagged in memes,one does not simply | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
Lol! i.imgflip.com/1tblgp.gif (click to show)
reply
[deleted]
3 ups
Thank you. | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
WELL SH!T, GET THE POPTARTS | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Disaster Girl Meme | Let's make an omelet. | image tagged in memes,disaster girl | made w/ Imgflip meme maker
Lol. How do you clean that up?
reply
4 ups, 1 reply
Captain Picard Facepalm Meme | I WOULD QUIT AND LEAVE | image tagged in memes,captain picard facepalm | made w/ Imgflip meme maker
Haha
reply
[deleted]
4 ups
Haha. Yeah. Same here.
reply
3 ups, 1 reply
I had something similar happen when I was in 8th grade. While I was making scrambled eggs I cracked it open and there were 2 yolks inside.
reply
[deleted]
1 up
That's cool.
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
Lmao
reply
[deleted]
3 ups
reply
1 up, 1 reply
i.imgflip.com/1w9vmd.gif (click to show)
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
Thank you.
reply
0 ups
xD your welcome i made that gif xD
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
The Breakfast Gods are truly smiling upon me this morning.
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back