Zombie Hobbies  | Golf, Shotgun Dodging , Competitive Eating | image tagged in funny,pie charts | made w/ Imgflip pie chart maker
3,431 views, 32 upvotes, Made by Lynch1979 16 months ago funnypie charts
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
Is there a rat pack week?
reply
5 ups, 2 replies
We talked about it. I think it would be awesome! Maybe we should do it next week unless someone else has something then.
reply
[deleted]
4 ups
https://imgflip.com/i/1hygzd - According to the theme week/weekend part of the community_based meme stream no one has anything scheduled next week. Juicy has lego weekend the week after.
reply
[deleted]
4 ups, 3 replies
Dash showed me a lesser known memer made one. But I hadn't heard of it or seen any others than the one Dash gave me a link for. I say keep with next. Do you want help promoting? I'll help if you want.
reply
5 ups, 2 replies
Philosopher_King was actually the one who thought of it, so be sure to include him in it!! He seems like a fun commenter!
reply
[deleted]
3 ups
Y'all Got Any More Of That Meme | YALL GOT ANYMORE OF THAT ZOMBIE PIE? | image tagged in memes,yall got any more of | made w/ Imgflip meme maker
Great pie chart. I actually had a couple of rat pack memes ready to go for this weekend. Is that too early?
reply
[deleted]
1 up, 2 replies
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | BY THE WAY, THANKS FOR THE COMMENT ABOUT MY COMMENTS ON COMMENTS | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 3 replies
You are welcome! Either way, but Ghost is going to help us promote it for next week so you may want to wait. If you do wait I suggest remaking them if they aren't to difficult, because they will get buried in the back of your memes and people who visit your profile may not see them.
reply
3 ups, 1 reply
What the heck Philosopher_King deleted?
reply
2 ups, 1 reply
I just don't get it :-( why do people start accounts then delete them right after?
reply
2 ups, 2 replies
And just when rat pack week was starting that they created if my understanding is right?
reply
2 ups, 1 reply
Yeah, he commented on my Frank Sinatra meme about clouds that's where the idea came from. I really liked him too,. That's why I don't like to get to comfy with new users lately. They keep leaving :(
2 ups
No clue why he left? Things seemed fine
reply
2 ups, 1 reply
No clue. I didn't know he had left until you pointed it out.
2 ups
No goodbyes just gone :(
I had just discovered that user
reply
[deleted]
1 up
Thanks much for the advice.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Is the theme week still on? Let me know ASAP, I've still got a meme left to submit.
reply
2 ups, 1 reply
Yes sir the 27th-5th.
!!!
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Just submitted one!
reply
2 ups, 1 reply
I am going to try to promote tomorrow. I think I will use the picture of me as Marilyn Monroe for one of them LOL I may try to photoshop Evilmandoevil into one for the week of. I am not real good at photo shop though so I can't be sure it will work yet!!!
[deleted]
1 up
Ask him to do it for you? He seems pretty good!
reply
[deleted]
3 ups
Monday the 27 - March 5?

Juicydeath1025 did already post March 2nd to 9th on the meme stream, I didn't realize his started mid week.

https://imgflip.com/i/1hygzd - This meme helps us keep things better organized and avoid overlap when possible.
reply
4 ups
So do we have a starts and finishes?
reply
4 ups
Yes sir that would be awesome!!!! Thank you so much!!
reply
5 ups, 1 reply
Ps: I was already here lol
reply
[deleted]
5 ups
Doh!
reply
4 ups
reply
3 ups
This sounds like it would make a pretty good TV show. :)
Flip Settings

Created with the Imgflip Pie Chart Maker

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
Zombie Hobbies | Golf, Shotgun Dodging , Competitive Eating
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back