Batman Slapping Robin

Batman Slapping Robin Meme | What's the first thing you have in the morning, coffee or bacon? Folger's Bacon Coffee, idiot! | image tagged in memes,batman slapping robin,evilmandoevil,funny | made w/ Imgflip meme maker
1,212 views, 17 upvotes, Made by Evilmandoevil 20 months ago memesbatman slapping robinevilmandoevilfunny
Batman Slapping Robin memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
So what do we do now? | WHO WOULD NOT TAKE BACON IN THE MORNING REALLY WHO WOULD NOT TAKE BACON AT ALL | image tagged in so what do we do now | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1 reply
I dunno? I'm just here impersonating Octavia! | made w/ Imgflip meme maker
IKR? ;)
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
HOW DON'T YOU KNOW BACON IS THE LIFE-FORCE OF ALL LIVING THINGS | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2 replies
. | made w/ Imgflip meme maker
I do, this meme proves it, I hope! Lol :)
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
So what do we do now? | WELL IT DO PROVE IT NOW I'M GOING GET SOME BACON | image tagged in so what do we do now | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
Picard Wtf Meme | Happy hunting! | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
Lol :)
reply
3 ups
He is a vegan and would never eat bacon
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
Lol. That's hilarious! Submit that! :)
reply
3 ups, 1 reply
Gotta run doing courses today so gifler dans le visage plus tard
reply
2 ups, 1 reply
Be safe!
reply
2 ups, 2 replies
It was safe :)
I was teaching a class
reply
2 ups, 1 reply
You could of f**ked that one up! Glad your safe! Lmao! Seriously, that's cool! I got up this morning and I was amazed I'm still on the top of the Front Page! Damn! :)
reply
2 ups, 1 reply
I could have lol. It was a chairlift course in the morning and then a ATV course in the afternoon.
Its because you rock :P
reply
2 ups, 1 reply
Geez! And you get paid to do that? That's not work! I guess when you get old in Quebec they give you easy stuff to do! (Just watch something breaks and you spend the next 12 hours climbing towers fixing shit!) lol. :)
reply
2 ups, 2 replies
I taught theatre for 3 years at night, that I enjoyed :)
reply
2 ups
"imgflip.com/i/1jvv2n". Just submitted this, I think you'll crack up! Lol. :)
reply
2 ups, 1 reply
Oh, So should we call you you DramaHopes? Lol. My older sister has a B.A. in Theatre from the University of Maryland, she's our family's Drama Queen! Lol. I took Drama in high school, it was a lot of fun! I'd rather be in a tower, too! :)
reply
2 ups, 2 replies
I even had a theatre production company for a few years. We did play all over even a few in the States. The trouble with plays is its either hit or miss. :)
reply
2 ups, 2 replies
That's a great father/daughter picture! Daughters are something else! :)
3 ups
They are :)
Thank you
reply
1 up, 1 reply
Drama days over? You're on ImgFlip, fool! Lmao! :)
2 ups
I know, I'm writing a play but its on delay because of IMg lol
reply
1 up
"imgflip.com/i/1k1s9y". Oh, vous allez juste m'aimer, j'ai un nouveau surnom pour vous! :)
reply
2 ups
:)
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
Here's syrup you put in your coffee!
reply
1 up, 2 replies
:)
reply
1 up, 1 reply
I know you want these, too! Lmao! :)
reply
1 up, 1 reply
That's just cruel lol.
reply
1 up, 1 reply
No, it's not made of Doge, he's just the mascot!! Lol. Socrates, where is your mind today? Lol :)
reply
1 up, 1 reply
I don't even know if this comment makes sense lol!
reply
1 up
Lol. That's funny! I found this one! I thought this was your condition for a second when you thought Doge was a Hot Doge! Lmao! :)
reply
1 up
I found this one! Lol :)
Flip Settings
Batman Slapping Robin memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
Folger's Bacon Coffee, idiot! What's the first thing you have in the morning, coffee or bacon?
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback