Everyone has that friend, and if you can't name him, it means that's you.

Everyone has that friend, and if you can't name him, it means that's you. | Willard, can I ask you a stupid question? Better than anyone I know, Sam. | image tagged in memes,cowboys,stupid question,drsarcasm | made w/ Imgflip meme maker
share
4,915 views, 97 upvotes, Made by DrSarcasm 27 months ago memescowboysstupid questiondrsarcasm
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | MEMES LIKE THIS DESERVE UPVOTES AND GREAT COMMENTS! SORRY I DON'T HAVE A GREAT COMMENT | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
[image deleted]
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
[image deleted]
reply
[deleted]
2 ups
Hahaha | made w/ Imgflip meme maker
i tried
reply
[deleted]
6 ups, 3 replies
HOW DO WE  COOK OUR FOOD? SAM, WE COOK IT ON THE RANGE. | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
EVER SINCE BROKEBACK MOUTAIN WAS RELEASED, WHAT SONG HAVE COWBOYS BEEN SINGING AROUND THE CAMPFIRE? HOME ON THE STRANGE | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
3 ups, 3 replies
BROKE BACK MOUNTAIN BEST LOVE STORY EVER | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
Geesh. Reciprocation is nice.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
I'll blame my cell phone and old age. I had to reboot it twice to get my comments made and posted.

Got em now.

This isn't the first time. I was going through some old comments the other night and discovered two people I hadn't upvotes. Corrected that immediately. One got the the 8 I missed giving, the other got six downvotes. I don't do THAT often. I'm just a social misfit.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
No prob. I just realized if I don't use safari but chrome, this sight works better
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Cheap-o Wal-Mart phone phone. Memory? I think it has Alzheimer's. (Hmmm, I'll use that in a meme. I make so many ahead, anyway, I might be able to post it Friday.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
That's a good one, post it to one of mine do I can see it.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Dunno if you'll be able to see it now, but I just made it.

https://imgflip.com/i/1alfso
[deleted]
4 ups
Got it
reply
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
5 ups
up vote much.
reply
0 ups
reply
[deleted]
2 ups, 2 replies
Why does this picture make me think of Carl and Paul from "Llamas with Hats"?
reply
1 up
My stomach was making the rumblies...that only hands could satisfy... XD
reply
[deleted]
1 up
That's way over my head, I'll google it later.
reply
1 up
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
lol, allah akbark
reply
0 ups
[image deleted]
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
Better than anyone I know, Sam. Willard, can I ask you a stupid question?
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback