Damn you hitler

Damn you hitler  | DAMN YOU HITLER | image tagged in google,hitler,memes,funny | made w/ Imgflip meme maker
share
7,448 views, 144 upvotes, Made by anonymous 35 months ago googlehitlermemesfunny
Add Meme
Post Comment
reply
9 ups, 1 reply
IT'S USUALLY THE OTHER WAY AROUND | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups
funniest joke in the world  | . | image tagged in funniest joke in the world  | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 2 replies
isis nutella jihadist twitter | AT LEAST HE WON'T GET MY NUTELLA | image tagged in isis nutella jihadist twitter | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
8 ups, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
It's sooo luxuriou...hey wait a minute. He's bald.
reply
1 up
ROFL, that is hilarious!
reply
5 ups, 1 reply
THIS IS MEIN SEAT! | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1 reply
Does Hitler go commando?!
reply
1 up
Kommandant-o
reply
4 ups, 1 reply
i kinda wanna look these things up, a) to see if they're real and b) to see what google says about it. but google has scared me since it prompted me to search about corn after.. a personal moment.. and i did want to search about corn
reply
4 ups
reply
3 ups, 2 replies
:)
reply
2 ups
reply
0 ups, 2 replies
tell google to do a backflip
reply
0 ups
reply
0 ups
barrel roll, even
reply
[deleted]
3 ups
reply
3 ups
'I hate it when my unicorn runs away'
Excuse me, I think I need a moment.
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
reply
3 ups
I got 'I hate it when I'm studying and a velociraptor throws bananas on me'.
10/10, Would search again.
reply
2 ups
reply
[deleted]
0 ups
reply
0 ups
:)
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
DAMN YOU HITLER
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback